جلسه هیأت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در جمع استادان برگزار شد

چاپ

جلسه هیأت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در جمع استادان  برگزار شد

جلسه هیأت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي مشهد باحضور اساتيد هيات علمي و حق التدريس در سالن همايش هاي اين دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، دكترمسعود طاهري لاري سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد در اين جلسه، فلسفه وجودي دانشگاه را توسعه و خلاقيت علمي دانست و گفت: اولويت اول دانشگاه بالندگي و توسعه علمي است كه با كار و مديريت جهادي به اين مهم دست مي يابيم.

وي با اشاره به اينكه 90 درصد بودجه دانشگاه براساس شهريه بسته شده است، اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامي مشهد داراي ظرفيت و توانمندي بسيار بالايي است كه مي تواند به سادگي چالش هاي مالي را برطرف سازد.

دكتر طاهري لاري بر تكريم و جذب دانشجو تاكيد كرد و گفت: آموزش، ويترين دانشگاه است و همه بايد با همدلي و همگرايي و وفاق براي توسعه درآمد و محقق شدن فعاليتهاي اقتصادي و دانش بنيان تلاش نمائيم
وي در بخش ديگري از سخنانش ، بر لزوم جانشين پروري دردانشگاه تاكيد كرد و اظهار داشت: با توجه به بازنشستگي برخي از مديران و همكاران بايد درهر حوزه نيروهاي با صلاحيت و نخبه شناسايي شوند تا از آنها در پست هاي مختلف بهره مند شد.

درادامه حجت الاسلام مهدوي نسب رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ازاد اسلامي خراسان رضوي از عدم ثبات مديريت در دانشگاه آزاد مشهد انتقاد كرد و گفت: اين عدم ثبات باعث مي شود كه مدير به برنامه هاي ميان مدت و بلند مدت خود نرسد و درنهايت اهداف سازمان به سرانجام نرسد.

وي خطاب به اساتيد دانشگاه اظهار داشت: شريف ترين شغل يعني معلمي را خداوند به شما اعطا كرده است بنابراين سعي كنيد آنرا به نحو احسن انجام داده و كم كاري نكنيد.
در ادامه اين مراسم هر يك از معاونين دانشگاه با معرفي حوزه كاري خود به برنامه هاي پيش رو اشاره كردند و از اساتيد در راستاي محقق شدن برنامه ها و اهداف مساعدت و همكاري خواستند.
اين مراسم كه به همت معاونت آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه برگزار شد، با پرسش و پاسخ اساتيد با هيات رئيسه دانشگاه پايان يافت.