جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

چاپ

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

راهنمای پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت‌کنندگان رشته‌های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.org از نتیجه آن مطلع شوند.

زمان و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت نام

پذیرفته شدگان باید شخصاً در روز شنبه 30 شهریورماه 98 با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان واحدهای پزشکی تهران و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحدها به شرح ذیل مراجعه کنند.

پزشکی تهران به آدرس: www.iautmu.ac.ir

اراک به آدرس: www.iau.arak.ir

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد. با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

مدارک لازم برای ثبت نام:

اصل مدرک کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریز نمرات دوره کاردانی به منظور معادل سازی واحدهای درسی، اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس 4×3 تمام‌‌رخ که اخیراً تهیه و مشخصات پذیرفته شده در پشت آنها نوشته شده باشد (برای مشمولین 12 قطعه)، اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد، تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نام و فرمهای مربوطه از جمله مدارک است.

مشمولان فوق دیپلمه ای که با استفاده از تعهدات خدمتی وزارت خانه ها و سازمان های دولتی از خدمت دوره ضرورت معاف هستند و معافیت آنها پس از انجام تعهد مقرر صادر می شود، باید موافقت نامه رسمی از وزارتخانه یا سازمان متبوع را ارائه دهند. افرادی که به عنوان سرباز معلم مشغول خدمت وظیفه عمومی هستند، برای ثبت نام لازم است با مجوز وظیفه عمومی از خدمت ترخیص شوند.

شاغلین نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران باید گواهی موافقت و معرفی سازمان مربوطه را ارائه کنند.

لازم به ذکر است پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. دانشگاه آزاد اسلامی به منظور حصول اطمینان از صحت مدارک مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان و ایثارگران مراتب را به طور جمعی از ارگانهای ذیربط استعلام کرده و نتیجه آن را متعاقباً به واحدها و مراکز دانشگاهی ابلاغ خواهد کرد.

بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت‌نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت.