نخستین نشست سراسری دومین جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد /  مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: برگزاری دومین دوره جشنواره های موضوعی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با مشا

چاپ

مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین نشست سراسری جشنواره علمی ، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در مشهد ، از برگزاری دومین دوره جشنواره های موضوعی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت 31 استان و 2 واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، سید جواد جعفری با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: سال گذشته با ده استان کشور شروع کردیم و امسال ۳۱ استان جلسه داشتیم و بارقه امیدی پیش آمد تا با دلگرمی بیشتری کار را ادامه دهیم.

مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: ما به عنوان موسسه امامت و مهدویت یک ضلع از اضلاع معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و خودمان را از این معاونت جدا نمی دانیم. نظر آقای دکتر جهان بین در همه مسائل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برای ما راهگشا خواهد بود.

جعفری در خصوص چرایی تشکیل موسسه امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ماه مبارک رجب ماه ریزش رحمت الهی است و ماه شعبان ماه پراکندگی نیکی هاست. همه اعیاد ائمه در این دو ماه واقع شده است. دو ماه رجب و شعبان ماه توجه به امام زمان (عج) است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند. دائماً برای ما یادآوری بشود که ما منتظریم و دانشگاه در موضوع انتظار فرهنگ سازی کند. بنا به این دلایل موسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت را دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس کرد و فکر بلند دکتر طهرانچی منجر به پذیرش ماموریت دانشگاه آزاد اسلامی برای این دوماه شد که همه این فعالیت ها مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه است.

 وی با بیان اینکه این یک فرصت طلایی است که در این دو ماه کار فرهنگی انجام شود گفت: سال گذشته با همت معاونان محترم فرهنگی و دانشجویی 10 واحد دانشگاهی پای کار آمدند و با حمایت های ریاست و معاونین محترم دانشگاه کار ارزشمندی انجام شد و بیش از سی شبکه مجازی و خبرگزاری های مختلف کار ما را در افتتاحیه پوشش دادند و در سال جاری ۳۱ استان و دو واحد دانشگاهی تهران پای کار هستند و ۲۰۰ نفر از پرسنل دانشگاه دست اندرکار این پروژه بزرگ هستند. هشت ماه وقت داریم تا کار را به سرانجام برسانیم.

در این جلسه که با حضور دکتر جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد از دبیران ۱۰ استان فعال که در سال گذشته در برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری مشارکت کردند با اهدای لوح تقدیر از سوی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شد.