معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد: هدف ما تربیت نسلی است که آماده پذیرش مسئولیت باشند

چاپ

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: هدف ما تربیت اجتماعی، عقلانی و انقلابی نسلی است که آمادگی پذیرش مسئولیتهای بزرگ داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر فرزاد جهان بین روز چهارشنبه 25 خرداد در چهارمین نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استانها و واحدهای مستقل دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد افزود: کار فرهنگی برای مقطع کارشناسی با کارشناسی ارشد باید متفاوت باشد. برای مقطع کارشناسی اردوی راهیان نور و برای مقطع کارشناسی ارشد، اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاوردها و مراکز علمی را در نظر داریم.

وی با بیان این که تشکل ها و کانونهای دانشجویی باید میدان‌دار انجام کار فرهنگی باشند ادامه داد: نفی تصدیگری و همراهی با دانشجویان و خانواده آنها از جمله برنامه های معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نقش استاد در اثرگذاری بر دانشجو بسیار مهم است و در این راستا چند طرح در خصوص اساتید داریم که از جمله آنها، طرح جهاد فرهنگی و طرح استاد - مشاور کانون ها و کمیته تعامل دانشگاه و خانواده است.

جهان بین در خصوص تغذیه دانشجویان در دانشگاهها هم اظهار کرد: هر واحد دانشگاهی باید با توجه به شرایطی که دارد نسبت به تعیین قیمت هر وعده غذایی اقدام کند و قیمتها نیز نباید سودجویانه باشد.

نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استانها و واحدهای مستقل دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد مشهد تا فردا ادامه دارد.