• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • قدردانی دکتر عباسپور از برگزار کنندگان « اردوی معرفتی و تشکیلاتی فعالان فرهنگی واحدها و مراکز »

قدردانی دکتر عباسپور از برگزار کنندگان « اردوی معرفتی و تشکیلاتی فعالان فرهنگی واحدها و مراکز »

چاپ ایمیل

قدردانی دکتر عباسپور از برگزار کنندگان « اردوی معرفتی و تشکیلاتی فعالان فرهنگی واحدها و مراکز »
رییس شورای هماهنگی فرهنگی و دانشجویی استان خراسان رضوی از زحمات و تلاشهای مسئولین برگزار کننده اردوی معرفتی و تشکیلاتی فعالان فرهنگی واحدها و مراکز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر رضا عباسپور طی پیامی از تلاشها و زحمات مسئولین دانشگاه در برگزاری موفق اردوی معرفتی و تشکیلاتی فعالان فرهنگی واحدها و مراکز استان خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل این پیام بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

خداوند بزرگ را شاکریم که در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنافداه و در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت زعامت حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی توفیقی دیگر در خدمتگزاری به دانشجویان عزیز و اساتید محترم در قالب برگزاری « اردوی معرفتی و تشکیلاتی فعالان فرهنگی واحدها و مراکز » نصیب مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گردید .

اینجانب به عنوان خادم و عضو کوچکی از مجموعه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، لازم دانستم از حمایت های بی دریغ آقای دکتر جهان بین معاونت فرهنگی دانشگاه و آقای دکتر مرادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و آقای دکتر مهدوی نسب رییس محترم شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و آقای دکتر ناطق گلستان معاون محترم هماهنگی استان و رییس محترم واحد قوچان و همکاران ارجمند شان و همه عزیزانی که در ستاد و صف دانشگاه در برگزاری این اردو مشارکت داشتند تقدیر و تشکر نمایم.

امید است به فضل خداوند تداوم برگزاری این اردوها به صورت سالانه در تقویت معرفت دانشجویان موثر باشد

با تجدید احترام

رضا عباس پور

رییس شورای هماهنگی فرهنگی و دانشجویی استان