با حضور دکتر سروری مجد برگزار شد: نشست سراسری مسئولان جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد مشهد

چاپ

نشست سراسری مسئولان جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر سروری مجد مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی و روسای استان های برگزارکننده جشنواره، به صورت مجازی با محوریت واحد مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در این نشست مجازی که به همت موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، روسا و دبیران استانی جشنواره های امامت و مهدویت در سراسر کشور ، هر یک به بیان گزارش اقدامات انجام شده در خصوص این جشنواره ها پرداختند.

سیدجواد جعفری مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و مدیر عامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست عنوان کرد: اساس جشنواره های امامت و مهدویت که با همکاری این موسسه در 10 استان دانشگاه آزاد اسلامی کشور برگزار می گردد در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

در این نشست دکتر محسن مرادی رئیس و حجت الاسلام دکتر عباسپور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز سخنانی درباره این جشنواره ها بیان کردند.

جشنواره های امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی از بهمن ماه سال جاری با برگزاری جشنواره ملی شعر مولود کعبه در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی آغاز و در استان های آذربایجان شرقی، خوزستان، هرمزگان، کردستان، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، تهران و سیستان و بلوچستان ادامه خواهد یافت.