• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دیداررییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی+ انعقاد تفاهم نامه همکاری

دیداررییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی+ انعقاد تفاهم نامه همکاری

چاپ ایمیل

دیداررییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی+ انعقاد تفاهم نامه همکاری

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، این دیدار که با حضور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، هیات رئیسه و روسای دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای خراسان رضوی در مرکز رفاهی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی به بیان توانمندیها و ظرفیتهای خود پرداختند و پیشنهادها و خواسته های خود را بیان کردند.

دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این نشست با معرفی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی حدود ۶۰ هزار دانشجو دارد که بیش از ۵۰ درصد آن در واحد مشهد مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: تمام مراکز آموزشی ما در سطح دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و استان خراسان رضوی در زمینه های آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی از امکانات بسیار خوبی برخوردارند .

وی به گسترش بستر اشتغال با طرح پويش، پايش و رويش دانشگاه آزاد اسلامی برای تربيت دانشجوي فناور، كارآفرين و نوآوراشاره کرد و گفت: مراکز تحقیقاتی ، مراکز رشد و صنایع فناوری خیلی خوب و گسترده ای در سطح واحد مشهد و استان خراسان رضوی وجود دارد که دانشجویان می توانند از آن بهره مند شوند.

دکتر مرادی با اشاره به مهمترین فعالیت های فرهنگی،اجتماعی و پژوهشی دانشگاه آمادگی دانشگاه را در اجرای برنامه های مشترک با صدا و سیما اعلام کرد.

محسن نصرپور در ادامه انسان سازی و احیای فرهنگ اسلامی را از اهداف و ماموریت های مشترک سازمان صدا و سیما و دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: همین امر همکاری این دونهاد علمی فرهنگی و تولید برنامه فاخرو فرهنگی را می طلبد.

وی با بیان اینکه برنامه های دانشگاه دارای پیوست رسانه ای شود، خواستار حضور و همکاری اساتید دانشگاه در اتاق فکر و اندیشه ورز با موضوعات تخصصی و در حوزه های آسیب های اجتماعی، فنی مهندسی، صنعت و غیره شد.

در پایان این نشست با هدف تعامل و توسعه همکاری‌های رسانه‌ای و علمی- پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و صداوسیمای خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید.