دکتر مرادی: اولویت دانشگاه حل مسائل جامعه است

چاپ

دکتر مرادی در مراسم تکریم و معارفه معاونین جدید دانشگاه :

اولویت دانشگاه حل مسائل جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد در مراسم تکریم و معارفه معاونین جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: در حال حاضر حل مسائل جامعه و تعامل با آن، اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد: دکتر محسن مرادی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه سه معاون دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، مهارت وانگیزه، تمایل به انجام کارو تکنولوژی را سه عامل موفقیت هر سازمانی برشمرد وگفت: اکنون اولویت های دانشگاه نسبت به قبل تغییر اساسی یافته و نگاه به جامعه و مسائل آن و پاسخگویی به نیازهای جامعه اولویت نخست دانشگاه است.

وی با تاکید براینکه برای یک سازمان پیشرو همه افراد مهم و سهیم هستند وهیچ نیرویی نباید دست کم گرفته شود، اظهار داشت: اگرافراد سازمان با مهارت و انگیزه کار و تلاش کنند آن سازمان بخوبی به اهداف خود دست می یابد.

دکتر مرادی درادامه ضمن تقدیر از زحمات دکتر سعید خیاط مقدم در سمت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه از پذیرش مسئولیت توسط دکترجواد بهارآرا قدردانی کرد و افزود: کارهای خوبی در حوزه پژوهشی انجام شده که امیدواریم با بهره‌مندی از تجارب ارزنده علمی و اجرایی دکتربهارآرا و تقویت زیرساخت‌های پژوهشی و فناوری برنامه های تحولی در حوزه پژوهش صورت گیرد.

وی برای دکتر رضا عباسپوردر سمت سرپرستی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آرزوی موفقیت کرد و از زحمات دکتر علی اصغر یساقی در این سمت نیز قدردانی نمود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد همچنین از تلاش ها و زحمات دکتر مهدی یعقوبی در سمت معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی تقدیر کرد و از پذیرش این مئسئولیت توسط دکتر علی اصغر یساقی تقدیر کرد.

درابتدای این مراسم حجت الاسلام مهدوی نسب نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ضمن قدردانی از زحمات معاونین پیشین برای معاونین جدید آرزوی توفیق کرد و گفت: درفرهنگ خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خداحافظی نداریم و این مسئولیتها امانتی هستند که در دست ماست و ما باید تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف دانشگاه بکار بندیم .

این مراسم که با حضور دکتر احمد ناطق گلستان رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، معاونین و مدیران حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگی دانشگاه همراه بود، طی احکام جداگانه‌ای؛ دکتر جواد بهار آرا به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری، دکتر علی اصغر یساقی به عنوان سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی و دکتر رضا عباسپور به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی منصوب شدند.