دکتر مرادی: عزت و سرافرازی ما مرهون رشادت و ایثارگری شهدا و جانبازان است

چاپ ایمیل

دکتر مرادی در مراسم تکریم و معارفه رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

عزت و سرافرازی ما مرهون رشادت و ایثارگری شهدا و جانبازان است

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد گفت: امروز عزت و سرافرازی ما در دنیا مرهون رشادت و ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر محسن مرادی در آیین تکریم و معارفه رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه ازاد اسلامی مشهد که با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان ر ضوی در اتاق شورای سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: یکی از نقاط بسیار روشن در کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی، خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر و زنده نگه داشتن و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه مدیران ارشد دانشگاه نیز خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر را افتخار می دانند، به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست که این امر وظیفه ما را در قبال خانواده های آنها خطیرتر می کند.

حمایت های روحی و معنوی در کنار حمایت مادی صورت گیرد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دراین جلسه گفت: دانشگاه و بنیاد شهید حمایت های مالی خوبی از دانشجویان شاهد و ایثارگر انجام می دهند اما باید علاوه براین، حمایت های خاص نیز از این قشر صورت گیرد.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب تاکید کرد: باید در کنار حمایت های مادی، حمایت های روحی و معنوی مانند اردوهای خاص، نشست های خاص و هم افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز انجام شود.

بهترین میوه ایثار، شهادت است

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نهایت میوه ایثار، شهادت است؛ گفت: ما افتخار خدمت به بهترین قشر جامعه را داریم که باید این فرصت را غنیمت شمرده و دین خود را به آنان ادا نمائیم.

احمد صالحی آرا تاکید کرد: ارائه خدمات و تسهیلات فرهنگی وآموزشی و پاسخگویی و خوش برخورد بودن با فرزندان شاهد و ایثارگربهترین راه جلب رضایت خداوند است.

صالحی ارا با اشاره به اینکه جامعه هدف خدمت در مجموعه شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و فرزندان‌شان هستند، اظهار داشت: خدمت به جامعه هدف باید دغدغه همه مسئولان باشد تا با همدلی و هماهنگی بیشتر ارائه خدمت به بهترین نحو صورت پذیرد.

وی از برنامه ریزی و طراحی برنامه های جدید در مجموعه شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: در بحث دفاع مقدس یک تحول موثر ایجاد شده و جشنواره ملی ایثار که پنجمین سال خود را پشت سر گذاشته ، امسال نیز ششمین دوره آن برگزار می شود.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با دارا بودن 9 واحد و 4 مرکزآموزشی، جامعه هدف 4500 نفری از دانشجویان ، اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر را به خود اختصاص داده است.

در این آیین از زحمات حجت الاسلام دکتر ابوالحسن سلطانی با اهدای لوح و هدایایی  قدردانی شد و مهدی نیک پی به عنوان مسئول جدید ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد معرفی شد.