• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر مرادی تاکید کرد: درآمدهای غیر شهریه ای با برنامه،اراده و مدیریت قوی محقق می شود/ واحد مشهد ظرفیت تامین کل هزینه های خود از محل درآمدهای غیر شهریه ای را دارد.

دکتر مرادی تاکید کرد: درآمدهای غیر شهریه ای با برنامه،اراده و مدیریت قوی محقق می شود/ واحد مشهد ظرفیت تامین کل هزینه های خود از محل درآمدهای غیر شهریه ای را دارد.

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد:

درآمدهای غیر شهریه ای با برنامه،اراده و مدیریت قوی محقق می شود/ واحد مشهد ظرفیت تامین کل هزینه های خود از محل درآمدهای غیر شهریه ای را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: درآمدهای غیر شهریه ای با برنامه، اراده و مدیریت پای کار محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی درجلسه هماهنگی با حوزه های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که در رابطه با کسب درآمدهای غیر شهریه ای در مرکز رفاهی فرهنگی برگزار شد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد این ظرفیت را دارد که حتی کل هزینه های خود را از محل درآمدهای غیر شهریه ای تامین کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مدیران ارشد دانشگاه به شدت از فعالیتهای پژوهشی غیر شهریه ای حمایت می کنند، افزود: قوانین و مقررات دانشگاه در این خصوص نه تنها دست و پا گیر نیست بلکه مشوق و حمایتی است.

وی با بیان اینکه باید نوع دوستی، احترام، وجدان کاری و فضیلت اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: درآمدهای غیر شهریه ای با برنامه، اراده و مدیریت پای کار و قوی محقق می شود.

دکتر مرادی با تأکید بر اینکه انتظار رشد و پیشرفت از واحد مشهد بسیار زیاد است، خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک واحدهای دانشگاه براساس عملکرد و فعالیت ها به ویژه رویکرد حل مساله و رسالت اجتماعی شان ارزیابی می شوند. بنابراین باید دلسوزانه بدنبال ایفای نقش خود در این خصوص باشیم تا از نقطه فعلی خارج شویم.

در ادامه این جلسه که با حضور معاونت پژوهش و فناوری و برنامه ریزی و توسعه همراه بود، هر یک از دست اندرکاران حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و طرح‌های توسعه‌ای و تحولی خود پرداختند.