دکتر مرادی: کارهای فرهنگی اثر گذار نباید دغدغه مالی داشته باشند

چاپ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی

کارهای فرهنگی اثر گذار نباید دغدغه مالی داشته باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برای انجام کارهای فرهنگی اثر گذار نباید دغدغه مالی وجود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی؛ دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه واحد مشهد همیشه در تمامی مسائل به ویژه مسائل فرهنگی تربیتی پیشرو و الگو بوده است، افزود: انجام کارهای فرهنگی فاخر و ماندگار از ویژگی های فرهنگی این واحد دانشگاهی است.

وی با تاکید براینکه امروز مهمترین رسالت دانشگاه تربیت دینی اجتماعی و توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی است، وحدت متولیان فرهنگی در واحد مشهد را قابل تقدیر دانست و گفت: وجود نیروهای متخصص و متعهد در واحد مشهد در کنار سایر ظرفیت‌ها از جمله بارگاه منور رضوی و شهدای گمنام دانشگاه، انجام کار فرهنگی در مشهد را دو چندان می کند و باید از این ظرفیت ها و موهبت های الهی بیشتر از گذشته بهره مند شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی استفاده از فضای مجازی برای انجام کار فرهنگی درواحد مشهد را بی نظیر خواند و گفت: جامعه هدف ما دانشگاه است اما کارهای فرهنگی باید در سطح شهر مشهد انجام شود که این امر نیز با تقویت ارتباطات بیرونی محقق می شود.

دکتر مرادی برای استفاده از تمامی ایده ها در حوزه فرهنگی بویژه جامعه نخبگانی و بسیج دانشجویی تاکید کرد و خواستار پررنگ تر شدن مراکز مشاوره خانواده، مشاوره فرهنگی و مشاوره کسب و کار درسطح مشهد توسط این واحد دانشگاهی شد.

وی با بیان اینکه همدلی و اتفاق نظر خوبی در انجام و برگزاری برنامه فرهنگی در واحد مشهد وجود دارد، اظهار داشت: باید از این فضا برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی بیش از پیش استفاده نماییم.

دکتر مرادی با تاکید بر اینکه برای انجام کارهای فرهنگی اثر گذار نباید دغدغه مالی وجود داشته باشد خاطر نشان کرد: فرآیندهای مالی انجام فعالیتها و برنامه های فرهنگی باید جداگانه از سایر مسائل مالی صورت گیرد.

در این جلسه حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، ‌دکتر یساقی معاون فرهنگی دانشجویی و سایر اعضای شورای فرهنگی در خصوص مصوبات جلسه به بیان مطالبی پرداختند.