• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد : تعامل موثر با صنعت و حمايت از توليد، اولويت اصلي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي در سال جديد / مراكز تحقيقاتي و سراها در سطح استان تقويت می شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد : تعامل موثر با صنعت و حمايت از توليد، اولويت اصلي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي در سال جديد / مراكز تحقيقاتي و سراها در سطح استان تقويت می شوند

چاپ ایمیل

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي از تعامل موثر با صنعت و حمايت از توليد به عنوان اولويت اصلي دانشگاه در سال جاري خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي تمام تلاش خود را به كار مي بندد تا موانع موجود را برطرف كند .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوي، دکتر مسعود طاهری لاری در اولين نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ، با تبريك سال نو و اعياد شعبانيه ، کسب توفیقات دانشگاه در شرايط سخت كرونايي را يكي از موضوعات مهم عنوان و از تلاش هاي مديران، اساتيد و كاركنان دانشگاه در سال 99 قدرداني كرد.

وي با اشاره به نامگذاري سال 1400 از سوي مقام معظم رهبري به نام " توليد ، پشتيباني ها و مانع زدايي ها "، بر عملياتي كردن نقش دانشگاه در اين خصوص تاكيد كرد و افزود: دانشگاه بايد از توليد حمايت كند. حوزه های مختلف همانند آموزش و پ‍ژوهش وسایر حوزه ها مي توانند با قابلیت هابی که دارند در حل مسایل تولید نقش آفريني كنند . ما موظفيم با تمام توان نقش خودمان را در حوزه توليد و پشتيباني از ان ايفا كنيم و موانع موجود را برطرف كنيم .

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي ، انعقاد تفاهم نامه با شركت ايران خودرو خراسان را به عنوان يكي از فعاليت هاي مهم دانشگاه آزاد اسلامي استان در راستاي ارتباط با صنعت در سال 99 عنوان كرد و افزود: ايران خودرو خراسان جزو بزرگترين كارخانجات شمال شرق كشور مي باشد كه در خصوص كارورزي دانشجويان ، آموزش و كارگاه هاي مشترك به نتايج و توافقات خوبي رسيده ايم و اين تفاهم نامه به زودي عملياتي خواهد شد.

وي با تاكيد بر اينكه بخش ارتباط با صنعت دانشگاه نيز بايد بسيار قوي تر در تعامل با صنعت ظاهر شود از برگزاري جلسات موثر با واحدهاي توليدي و معرفي واحدهاي فناور و مراكز رشد دانشگاه به اين واحدها در سال جاري خبر داد و تصريح كرد: دانشگاه تمام تلاش خود را در اين زمينه به كار مي بندد تا موانع موجود را برطرف كند .

دكتر طاهري لاري رويكرد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی را توسعه برنامه های غير شهريه اي ودانش بنیان خواند و با تاکید بر اينكه بايد به صورت جدي به دنبال منابع غير شهريه اي باشيم از توسعه و تقویت مراكز تحقيقاتي و سراها در سطح استان خبر داد.