۲۵ اردیبهشت ؛ آغاز دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

چاپ

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری این دانشگاه از ۲۵ اردیبهشت خبر داد.

دکتر محمد علی‌اکبری مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، از برگزاری دومین دوره جلسات پیش دفاع دکتری این دانشگاه در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: دومین دوره جلسات پیش دفاع دانشجویان دکتری از روز شنبه 25 اردیبهشت و بصورت متمرکز آغاز خواهد شد. شیوه برگزاری این دوره از جلسات پیش دفاع نیز به صورت غیرحضوری و در قالب سامانه وادافا به نشانی https://vadafa.iauec.ac.ir خواهد بود.

وی ادامه داد: دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تا 31 فروردین‌ماه فرصت دارند تا در مرحله 9 سامانه پژوهشیار قرار بگیرند. ثبت‌ درخواست برای شرکت در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع دکتری پس از ساعت 15:30 روز سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه امکان‌پذیر نخواهد بود.

دکتر علی‌اکبری خاطرنشان کرد: دانشجویان دکتری واجد شرایط در سراسر کشور، از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه وادافا، با رزرو روز و ساعت جلسه و با هماهنگی اساتید خود، نسبت به ثبت زمان جلسه پیش دفاع متمرکز خود اقدام کنند.