• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در جمع دانشجویان اعزامی به اردوی جهادی : هدف از کار جهادی در درجه اول اصلاح خود است و باید خودسازی انجام شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در جمع دانشجویان اعزامی به اردوی جهادی : هدف از کار جهادی در درجه اول اصلاح خود است و باید خودسازی انجام شود

چاپ ایمیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ،دکتر مسعود طاهری لاری در مراسم توجیهی دانشجویان اعزامی به اردوهای جهادی طی سخنانی افزود : سال جدید را که مقارن با اعیاد شعبانیه هست را تبریک می گویم و شما دانشجویان عزیز سال جدید را بسیار خوب شروع کرده اید و این توفیق خدمتگزاری به مردم که نصیب شما شده بسیار اثر بخش می باشد و باید شکرگذار باشید .
بنظر من شما انتخاب شده اید و برای این کار خداپسندانه به نوعی دعوت شده اید و طبق فرمایش رهبری ما اگر می خواهیم کشورمان سامان یابد نیاز به کار جهادی و انقلابی داریم .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد افزود : هدف از کار جهادی در درجه اول اصلاح خود است و باید خودسازی انجام شود و خودسازی مهم ترین اولویت اردوی جهادی است . محرومیت زدایی و تامین نیازهای ضروی مردم نیز از برکات اردوی جهادی است .
دکتر طاهری ادامه داد : تشکیل این اردوهای جهادی که از برکات انقلاب است ، بعد انقلاب شکل گرفت و باید همه تلاش کنیم تا این کار ادامه پیدا کند . جهادگران واقعی شهدای گرانقدر ما بودند که با حضور در جبهه های نبرد انقلاب را زنده نگه داشتند و در شرایط فعلی ما باید با تلاش در جهت محرومیت زدایی جهاد دیگری انجام دهیم . در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر نیاز به مدیریت جهادی داریم. که پیشرفت کشور در گرو این تفکر است.
در ادامه آقای باادب ، رئیس بسیج دانشجویی مشهد ،ضمن تبریک سال نو و تشکر از ریاست دانشگاه به جهت حمایت همه جانبه دانشجویان شرکت کننده در این اردوها ، طی سخنانی افزود : ما اعتقاد داریم در اردوهای جهادی و سازندگی بیش ازینکه دیگران از برکت حضور شما بهره مند شوند ، برکت بیشتر به خود ما و شما بر می گردد .
امیدوارم در این ایام مبارک ماه شعبان ، شما عزیزان به عنوان موتور پیشران در گام دوم انقلاب ، با ایثار و از خودگذشتگی بتوانید نقش آفرین باشید .
در ادامه مراسم ضمن غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه ، دانشجویان اردوی جهادی جهت عزیمت به مناطق محروم ،توسط ریاست دانشگاه و جمعی از مسئولین ، بدرقه شدند .