• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر هاشمی گلپایگانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد : ثبت‌نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در دوره «بینش مطهر»

دکتر هاشمی گلپایگانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد : ثبت‌نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در دوره «بینش مطهر»

چاپ ایمیل

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در دوره بینش مطهر خبر داد.

به گزارش روبط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، هشتمین نشست روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با حضور دکتر سیدصالح هاشمی گلپایگانی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

دکتر هاشمی گلپایگانی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست، جذب اساتید جوان و انقلابی، بهینه سازی اعضای هیات علمی و توانمندسازی اساتید با ثبت‌نام در دوره بینش مطهر را از اولویت های مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مطالبه مقام معظم رهبری این است که دانشگاه در حیطه ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و تربیت و فرهنگ اسلامی قدم بردارد که این مطالبه‌گری به طور جدی و مشخص از سوی مرکز جذب انجام می‌شود و به همین دلیل نیاز به فراخوان های جدید و جذب افراد متدین و انقلابی داریم. موضوع فراخوان های جدید در هیات امنای دانشگاه به تصویب رسیده و در سال 1400 دو فراخوان جذب داریم.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: آیین‌نامه های الف و ب، ارتقاء و ترفیع اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای بهینه سازی اعضای هیات علمی است.

دکتر هاشمی گلپایگانی درخصوص توانمندسازی اساتید، از ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در دوره بینش مطهر خبر داد و افزود: معاونت توانمندسازی مرکز جذب، فعالیت خود را با بینش مطهر آغاز کرده است. در این دوره اساتید مطلوبی که توانمندی تاثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه را دارند، شناسایی می شوند.

وی با تاکید بر اینکه اساتید باید بتوانند دغدغه های فکری جامعه را رفع کنند، تصریح کرد: باید کسانی را که توانمندی عضویت در هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دارند، از طریق فرآیند بینش مطهر جذب کنیم و برای آینده پرورش دهیم.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حدود 5 هفته از شروع دوره بینش مطهر می گذرد، گفت: شکل گیری هر چه سریع‌تر کادر اصلی بینش مطهر در شهرستان ها و معرفی افراد برتر در این زمینه مورد تأکید است. باید سعی کنیم کتاب های بینش مطهر را جزو کتاب های رسمی حوزه علمیه قرار دهیم که خوشبختانه این کار در برخی واحدهای کشور انجام شده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام دکتر رضا عباسپور مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به عنوان مسئول دوره بینش مطهر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی معرفی شد.