• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر طاهری لاری در آیین اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد : در این چهل سال انقلاب، فعالیت‌های جهادگونه جهادگران باعث قوام نظام شده است

دکتر طاهری لاری در آیین اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد : در این چهل سال انقلاب، فعالیت‌های جهادگونه جهادگران باعث قوام نظام شده است

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: بحمدالله در این چهل سال انقلاب، فعالیت‌های جهادگونه جهادگران باعث قوام نظام شده و خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، دکتر مسعود طاهری لاری در ین آیین که با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با تبریک عید مبعث پیامبر گرامی اسلام و تشکر ویژه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت : من به عنوان یک خدمتگزار از همه بسیجیان که در اردوهای جهادی واقعاً جهادگونه کارکردند سپاسگزارم. همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند بدون کار جهادی و انقلابی نمی توانیم کشور را بسازیم. بحمدالله در این چهل سال انقلاب، فعالیت‌های جهادگونه جهادگران باعث قوام نظام شده و خواهد بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به رسالت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راستای سیاست های کلان دانشگاه رسالت خودش را دانشگاه اجتماعی و دانشگاه حل مسئله معرفی کرده است و در این راستا سعی کرده در عرصه هایی که نیاز جامعه هست ورود پیدا کند.
وی افزود: در راستای رسالت دانشگاه اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در موضوع کرونا در فرودگاه های مشهد با مستقر کردن دوربین حرارتی به مدت دو ماه شبانه روزی خدمات پیشگیری از کرونا را به مردم ارائه کرد. همچنین در راستای نگاه حل مسئله دستگاه های تب سنج و محفظه ایزوله بیماران کرونایی توسط مرکز رشد دانشگاه بدون هیچ چشم داشت مادی ،ساخته شد که در صدا و سیمای استان نیز به نمایش گذاشته شد و مورد تقدیر استاندار و دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت. همچنین مواد ضدعفونی ماسک و شیلد تولید شد و توسط بسیج دانشجویی در مناطق محروم شهر توزیع شد.
دکتر مسعود طاهری لاری عنوان کرد: در حوزه فرهنگی در جشنواره حماسه تا حماسه رتبه برتر کشور را کسب کردیم و در حوزه پژوهشی نیز با توجه به ابلاغ سیاست های کلان از سوی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی در بحث ارتقای علمی ما سعی کردیم هم در زمینه توسعه کمی و هم کیفی کار کنیم. از نظر کمیت و جذب دانشجو رتبه خوبی را در سطح کشور کسب کردیم و در ارتقای علمی توانستیم طبق شاخص های رتبه بندی پایگاه وبومتریکس اسپانیا، بعد از واحد علوم و تحقیقات رتبه دوم را در کشور کسب کنیم.
وی تصریح کرد: این فعالیت ها بخش کوچکی از مجموعه فعالیت‌های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بوده است و کسب این موفقیت ها حاصل تلاش ، همدلی و درایت همه عزیزان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است که در حال تلاشند تا بتواند منویات مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانند.