دکتر طهرانچی در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد: دانشگاه آزاد اسلامی با اعتقاد کامل از اردوهای جهادی حمایت می‌کند

چاپ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معتقد هستیم علاوه بر دانش تخصصی به دانشجویان، باید آنها را به لحاظ اجتماعی تربیت کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد عصر روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه با حضور آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد مشهد برگزار شد.

دکتر طهرانچی در این مراسم با تبریک عید مبعث، گفت: از حسن تدبیر دانشجویان بسیجی که مبعث حضرت رسول اکرم(ص) را برای پایان اردوهای جهادی سال 99 انتخاب کردند، تشکر می کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی به دانشجویان برای تعالی کمک می کند، اظهار داشت: مقوله تربیت اجتماعی چند الگوست که دانشجویان را می سازد و این الگوها شامل زیارت، اردوهای جهادی و اردوهای راهیان نور است، بنابراین باید شرایطی فراهم شود تا دانشجویان در این سه مقوله شرکت کنند.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: حضور فعال و مؤثر در صحنه های واقعی جهاد در دوران کرونا، مناطق محروم و دیگر عرصه ها از ویژگی های دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با اعتقاد کامل از اردوهای جهادی حمایت می کند، گفت: معتقد هستیم علاوه بر دانش تخصصی به دانشجویان، باید آنها را به لحاظ اجتماعی تربیت کنیم. تربیت اجتماعی با حضور در همه عرصه های واقعی حاصل می شود.

در این مراسم دکتر علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی حضور داشتند.