پرداخت هدیه به مناسبت عید مبعث به کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

چاپ ایمیل

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «پرداخت هدیه به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث»  را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «پرداخت هدیه به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

دکتر فداکار در این دستورالعمل با تبریک فرا رسیدن عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، تاکید کرد که مقرر شده هدیه ای به مبلغ 2 میلیون ریال به کارکنان تمام وقت دانشگاه اعم از اعضای هیأت علمی (رسمی، قراردادی و پیمانی) و غیر عضو هیأت علمی (رسمی، قراردادی، کار معین، قراردادی خرید خدمت و ساعتی دارای مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه) پرداخت شود.

براساس بندهای این دستورالعمل کارکنان که بدون مجوز از سازمان مرکزی به کار گیری شده اند، کارکنانی که تحت هر عنوان در زمان صدور این ابلاغیه رابطه استخدامی آنان با دانشگاه در سال جاری قطع شده و اشتغال به کار ندارند، کارکنانی که در زمان صدور این ابلاغیه از مرخصی بدون حقوق استفاده می کنند و مدرسان حق التدریس مشمول این ابلاغیه نمی شوند.

همچنین کارکنانی که از واحدی به واحد دیگر منتقل یا مأمور شده اند، هدیه مزبور را از واحدی که حقوق ایشان را پرداخت می کند، دریافت خواهند کرد.