طي مراسمي، کارکنان بازنشسته سما مشهد تكريم شدند / تقدیر از مربیان پرورشی مدارس سما همزمان با هفته امور تربيتي

چاپ

مراسم تكريم كاركنان بازنشسته سما مشهد با حضور حجت الاسلام والمسلمين موسوي قائم مقام نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي، جعفري مدير كل حوزه رياست دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، جعفر كبيري معاونت آموزش هاي عمومي و مهارتي و جمعي از كاركنان سما مشهد ظهر روز سه شنبه 12 خرداد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي، دكتر جعفر كبيري در اين مراسم گفت: مكتب اهل بيت در جاي جاي دنيا بر دلها حكومت مي كند.

دكتر كبيري معاونت آموزش هاي عمومي و مهارتي سما مشهد در مراسم تكريم از بازنشستگان سما مشهد و توديع و معارفه ساير كاركنان، ضمن تبريك هفته امور تربيتي و با اشاره به تاثيرات فضاي مجازي بر رفتار جوانان و نيز تلاش دشمنان در كم اثر جلوه دادن مباني اسلامي، بازگشت به مكتب اهل بيت (ع) و الگو گيري رفتاري از ائمه اطهار را تنها راه مبارزه با اسلام زدايي دانست.

وی با تاكيد بر توجه ويژه به رفتار پيامبر اكرم (ص) به عنوان اسوه اخلاقي، حركت در مسير اسلام را، راه توفيق و پيروزي جوانان عنوان نمود.
وي همچنين در قسمتي از سخنان خود به تمجيد از همكاران بازنشسته كه در طول 30 سال سابقه خود از هيچ تلاشي در جهت پيشبرد اهداف سازمان سما دريغ ننموده اند پرداخت و براي آنان در ادامه زندگي آرزوي توفيق كرد.

جعفري مديركل حوزه رياست دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان رضوي نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: اگر آموزش و پرورش، سازمان سما و ساير نهادهاي آموزشي بخواهند نقش خود را در جامعه ايفا نمايند بايد در مسير رشد و تعالي جوانان گام بردارند.

مدير كل حوزه رياست دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان رضوي در اين مراسم ضمن تقدير از دكتر كبيري و همكاران ايشان در حوزه سما استان به بيان اهميت و نقش ويژه نهادهاي آموزشي در رشد و تعالي انسان و جوانان پرداخت و نقش مربيان پرورشي در اين مسير را پر رنگ و اثر بخش دانست.

حجت الاسلام والمسلمين موسوي قائم مقام نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان رضوي حكايت مربيان پرورشي را حكايت افرادي دانست كه دين را بايد به جوانان عرضه نمايند.

وي ضمن عرض تبريك به مناسبت هفته امور تربيتي در مورد اهميت كار مربيان پرورشي و تاثير بسزايي كه ايشان بر جامعه خواهند داشت سخن به ميان آورده و از فعاليت هاي مثبت مجموعه سما مشهد در حوزه فرهنگي و تربيتي تقدير به عمل آورد.