پیام تبریک دکتر آذرنوش رییس دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مناسبت روز مهندسی

چاپ

رییس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با صدور پیامی، روز مهندسی را به دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر مهدی آذرنوش رییس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مناسبت زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، پیامی صادر کرد و این روز را به دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تبریک گفت.

در متن پیام دکتر آذرنوش آمده است:

پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند و مهندس نامدار کشور، خواجه نصیرالدین طوسی كه خود منظومه‌اي از علوم مختلف به ويژه منطق، فقه، نجوم و هندسه است بهترين مناسبت براي توجه و بزرگداشت جايگاه مهندسان در ايران اسلامي مي‌باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي مهندس، «روز مهندس» را به تمام صنعتگران و تلاشگران عرصه‌هاي مختلف فني و مهندسي، به ویژه مهندسان پرتلاش خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، اساتيد محترم، كاركنان گرامي، دانشجويان و فارغ‌التحصيلان عزيز تبریک و تهنيت عرض می نمایم و ضمن آرزوي سلامتي و سربلندي، امیدوارم در سايه تعهد و تخصص شاهد شكوفايي، رشد و توسعه ايده‌هاي خلاقانه و فناوری های نوین در حوزه‌های مختلف مهندسی باشیم.

مهدي آذرنوش

رئيس دانشكده فني و مهندسي دانشگاه آزاد اسلامی مشهد