گشایش تالار افتخارات دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ، همزمان با روز مهندسی

چاپ

همزمان با فرا رسیدن روز مهندس تالار افتخارات علمی و پژوهشی دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور مسئولان گشایش یافت.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در آیین گشایش این تالار که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، دکتر مهدی یعقوبی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برگزار شد، دکتر مهدی آذرنوش رئیس این دانشکده با بیان اینکه تالار افتخارات دانشکده مهندسی یک مکان دائمی برای نمایش و اطلاع رسانی فعالیت ها و توانمندی های اساتید هیئت علمی و دانشجویان این دانشکده خواهد بود افزود: امروز همزمان با فرا رسیدن روز مهندس این مکان را افتتاح کردیم تا از زحمات اساتید و دانشجویان تجلیل کنیم.

وی هدف از راه اندازی این تالار را افزایش انگیزه دانشجویان شاغل به تحصیل ، قدردانی از زحمات همکاران و اطلاع‌رسانی و تبلیغ توانمندیهای علمی دانشگاه در جهت جذب دانشجو برای داوطلبان ورود به دانشگاه دانست و اظهار کرد: در موضوع جذب دانشجو به صورت هدفمند کار خواهیم کرد و سعی می کنیم مدارسی را انتخاب کنیم و توانمندی‌های دانشگاه را به دانش آموزان نشان دهیم تا در انتخاب رشته‌های خود با آگاهی قدم بردارند.

 دکتر آذرنوش افزود : این تالار از این پس با همکاری اعضای هیأت علمی و دانشجویان پویاتر خواهد شد و به صورت تالار دائمی خواهد بود.

دکتر یعقوبی معاون آموزش و تحصیلا تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز تالار افتخارات را مینیاتوری از پتانسیل بالقوه دانشکده مهندسی دانست و ضمن قدردانی از زحمات اساتید هیئت علمی این دانشکده اظهار امیدواری کرد: این شروعی باشد تا در مقیاس دانشگاه این کار را توسعه دهیم. اهداف مترقی و خیلی ارزشمندی است که توانمندیهای دانشگاه را در معرض نمایش قرار دهیم و این کار باید توسعه پیدا کند تا تمام قابلیت‌های دانشگاه نمایان شود.

گفتنی است در این تالار بیش از ۵۰ اختراع و طرح پژوهشی منتخب در گروه‌های مهندسی مکانیک ، مهندسی متالوژی ، مهندسی کامپیوتر،  مهندسی عمران ، مهندسی انرژی و مهندسی پزشکی در معرض دید دانشجویان و علاقمندان قرار داده شده است.