دکتر فداکار خبر داد : پرداخت هدیه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد

چاپ ایمیل

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل پرداخت هدیه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوي، دکتر محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل پرداخت هدیه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

دکتر فداکار در این دستورالعمل تأکید کرده است؛ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و به منظور گرامیداشت روز مرد و نیز مقام شامخ پدر در فرهنگ غنی اسلامی، مقرر شد تا هدیه ای به مبلغ دو میلیون ریال به آقایان محترم شاغل در دانشگاه اعم از اعضای هیأت علمی تمام وقت (رسمی، قراردادی و پیمانی) و غیر عضو هیأت علمی (رسمی، قراردادی کار معین، قراردادی خرید خدمت و ساعتی دارای مجوز از سازمان مرکزی) پرداخت شود.

براساس بندهای این بخشنامه؛ کارکنانی که بدون اخذ مجوز از سازمان مرکزی به کار گرفته شده‌اند، کارکنانی که تحت هر عنوان در زمان صدور این بخشنامه، رابطه استخدامی آنها با دانشگاه قطع شده و اشتغال به کار ندارند، کارکنانی که در زمان صدور این بخشنامه از مرخصی بدون حقوق استفاده می کنند و مدرسان حق‌التدریس مشمول این بخشنامه نمی‌شوند.

همچنین کارکنانی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده یا مأمور هستند، فقط از واحدی که حقوق دریافت می کنند، هدیه مزبور را دریافت خواهند کرد.