• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • ‌مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

‌مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

چاپ ایمیل

مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «دانشگاه آزاد اسلامی، مولود انقلاب اسلامی» با حضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوي، مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «دانشگاه آزاد اسلامی، مولود انقلاب اسلامی» صبح امروز با حضور دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری و مجازی در سالن همایش کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور مجازی رؤسا و دبیران هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استانها و روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی به ایراد سخنانی پرداختند.

در این نشست سه ساعته جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه متبوع خود به بیان برنامه های تحولی و در دست اجرا و همچنین ارائه نقطه نظرات و دیدگاه ها در این رابطه پرداختند.