• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • ایجاد فوق العاده ویژه و پرداخت سختی کار به پرستاران دانشگاه آزاد اسلامی/جزئیات طرح «ارتقاء بهره وری مبتنی بر عملکرد پرستاران»

ایجاد فوق العاده ویژه و پرداخت سختی کار به پرستاران دانشگاه آزاد اسلامی/جزئیات طرح «ارتقاء بهره وری مبتنی بر عملکرد پرستاران»

چاپ ایمیل

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از تصویب طرح «ارتقاء بهره وری مبتنی بر عملکرد پرستاران» و ایجاد فوق العاده ویژه پرستاری و پرداخت 4 درصد سختی کار به پرستاران خبر داد.

دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمان به ویژه پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا، به مصوبه روز گذشته جلسه هیأت امنای این دانشگاه اشاره کرد و گفت: پرستاران یکی از اصلی ترین گروه های ارائه دهنده خدمات درمانی هستند. این عزیزان طی یک سال گذشته از زمان شیوع ویروس کرونا متحمل زحمات زیادی شدند و با ایثار و فداکاری خود حماسه آفریدند.

دکتر نفر ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی به پاس قدردانی از زحمات پرستاران این دانشگاه و با توجه به برخی مشکلات این قشر زحمتکش، طرح ارتقاء بهره وری مبتنی بر عملکرد گروه پرستاری را تدوین کرد که این طرح روز گذشته در جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جزئیات طرح ارتقاء بهره وری مبتنی بر عملکرد پرستاران اظهار داشت: این طرح در 5 محور شامل «اجرای کامل قانون ارتقاء بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت (همچون محاسبه ضریب کاری شیفت ها)»، «ایجاد فوق العاده ویژه پرستاری (شامل تمامی رده های پرستاری)»، «راه اندازی مجموعه امکانات رفاهی و فرهنگی و پرداخت کارانه براساس امتیازات دریافت شده»، «برقراری حق تخصص رسته بهداشتی درمانی» و «پرداخت 4 درصد سختی کار براساس قانون سختی کار» تنظیم شده است.

وی با تأکید بر اینکه پرداخت 4 درصد سختی کار امکان بازنشستگی پیش از 30 سال را برای پرستاران فراهم می کند، خاطرنشان کرد: رفع دغدغه کادر درمان به ویژه پرستاران خدوم و زحمتکش دانشگاه آزاد اسلامی از اولویت های معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.