• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر طاهری لاری : اجرای اثر بخش بیانیه گام دوم انقلاب مستلزم حضور فعالانه همه مدیران و اساتید بسیجی در دانشگاهها و گسترش فضای انقلابی است

دکتر طاهری لاری : اجرای اثر بخش بیانیه گام دوم انقلاب مستلزم حضور فعالانه همه مدیران و اساتید بسیجی در دانشگاهها و گسترش فضای انقلابی است

چاپ ایمیل

اختتامیه نخستین دوره تربیت مدرس تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور دکتر طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام ثقفی عضو ستاد اجرایی بیانیه گام دوم ، دکتر پورقربان معاون بازرسی و تعالی مدیران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر بذرافشان رئیس سازمان بسیج اساتید استان، در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، دکتر مسعود طاهری لاری در این مراسم با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در تمامی سطوح فردی ، سازمانی ، اجتماعی و بین‌الملل دارای کارکرد انقلابی است و یک برنامه جامع انقلابی است که توسط مقام معظم رهبری تدوین و بیان شده است تصریح کرد: بنابراین شکی نیست که این بیانیه افق آینده انقلاب اسلامی ما را مشخص می کند تا زمینه ساز تمدن اسلامی باشد.

وی ادامه داد: آنچه که مهم است این است که این بیانیه تدوین و ابلاغ شده است. همه ما این بیانیه را مطالعه کردیم زوایای بسیار کامل و جامع در بندهای این بیانیه آمده است و در سطح اجرا بسیار بسیار باید نقش داشته باشیم. مشکلی که در نظام اداری کشور ما وجود دارد این است که در طراحی و تدوین برنامه مشکل نداریم ولی در اجرا معمولا مشکل داریم. مطمئناً این بیانیه در اجرا هم موفق خواهد بود و از ما انتظار است که نقش خودمان را به عنوان ترویج کننده مفاهیم این بیانیه برای دانشجویان عزیز به خوبی ایفا کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی لازمه اجرای اثر بخش این بیانیه را حضور فعال همه مدیران و اساتید بسیجی در دانشگاهها عنوان و تاکید کرد: همانطور که حضرت امام تاکید می‌کنند تزکیه مقدم بر تعلیم است ، ما به عنوان اساتید بسیجی باید در این موضوع فعالانه برخورد کنیم تا دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم. اجرای اثر بخش این بیانیه مستلزم حضور فعال همه ما مدیران و همه ما اساتید بسیجی در دانشگاهها است این خود باعث گسترش فضای انقلابی در دانشگاه و موجب ارتقای علم و پژوهش در دانشگاه می شود. حوزه پژوهش و حوزه آموزش ما بسیار فعال در این زمینه برخورد کنند در قالب بیانیه گام دوم طرح های پژوهشی برای دانشجویان آموزان تعریف کنیم و کمک کنیم که در عمل اجرا شود.

وی اعلام کرد: به عنوان خادم و مسئول دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی آمادگی کامل داریم که در این زمینه هیچ کوتاهی نخواهیم کرد و سعی می کنیم گام های موثری در اجرای موفقیت آمیز این بیانیه در سطح استان و مشهد برداریم.

در این مراسم از ماهنامه قیام قلم ، ماهنامه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی رونمایی شد.

گفتنی است در این دوره دو روزه 41 نفر از استادان بسیجی برگزیده از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خراسان رضوی شرکت کردند.