• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • رئیس نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: روابط عمومی ویترین دانشگاه است/ تاکید بر بکارگیری علوم و روش های جدید رسانه توسط روابط عمومی ها

رئیس نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: روابط عمومی ویترین دانشگاه است/ تاکید بر بکارگیری علوم و روش های جدید رسانه توسط روابط عمومی ها

چاپ ایمیل

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در چهاردهمين نشست شوراي اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي استان بر توجه ویژه روسای واحدها به مدیران و مسئولان روابط عمومی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نسب در جمع مدیران و مسئولین روابط عمومی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: مشخصه های خاصی در کار شما است که شما را از سایر اجزای دانشگاه متمایز می کند. روابط عمومی نزدیکترین قسمت به مدیریت ، و از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش ها در دانشگاه می باشد.

وی با بیان اینکه در احادیث و قرآن موارد بسیار زیادی در باب روابط عمومی ذکر شده، به فرمایش حضرت علی علیه السلام در حکمت 140 نهج البلاغه ، اشاره و بیان کرد: صحبت کنید تا شناخته شوید. تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. همان طور که زبان انسان معرفی شخصیت انسان است روابط عمومی نیز زبان‌ دانشگاه است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان، شناسایی، ایجاد ،حفظ و نگهداری روابط مطلوب بین سازمانی را یکی از تعریف های روابط عمومی عنوان و افزود: روابط عمومی ویترین دانشگاه است. اگر این ویترین منظم نباشد و طبق اصولی چینش نشده باشد علاوه بر این که معرف خوبی برای دانشگاه نخواهد بود بلکه می تواند آسیب هم برساند.

 وی با قدردانی از زحمات صادقانه و خالصانه روابط عمومی ها در سطح واحدهای استان، بر توجه ویژه روسای واحدها به همکاران روابط عمومی تاکید کرد و افزود: شما زحمات زیادی در تهیه خبر ویرایش خبر و از همه مهمتر نگرانی در حفظ گروه‌های مجازی می کشید صادقانه و خالصانه برای خدا کار می‌کنید و باید کار شما دیده شود. میزان ثبت نام یکی از اتفاقات مبارکی بود که در سطح مشهد و استان رخ داد و درصد عظیمی از این توفیق سهم شماست.

حجت الاسلام مهدوی نسب با بیان اینکه انسان موجودی است که نیازمند روابط اجتماعی است و این موضوع در دوران کرونا به خوبی مشخص شد، ارتباط بین سازمانی دانشگاه با سازمان های دیگر را هم یک نیاز مهم در دانشگاه عنوان کرد و نقش روابط عمومی را در این موضوع بسیار مهم و اثرگذار دانست.

وی در جمع مدیران و مسئولین روابط عمومی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به اهمیت بسیار زیاد جنگ رسانه ای در دنیای امروز بر یادگیری و بکارگیری جدیدترین روش های رسانه ای در روابط عمومی تاکید و تصریح کرد: اگر قرار باشد اتفاق خوب یا بدی بیفتد شما صددرصد در خوب یا بد آن نقش دارید. در دنیای امروز زبان هنر بسیار مهم است تولید محتوای رسانه‌ای با زبان هنر کاری میکند که بنده طلبه نمی توانم. لذا علوم و روش های جدید در روابط عمومی را یاد بگیرید چرا که مخاطب شما ذائقه اش ذائقه علوم جدید است.