رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: دانشگاه محیط علمی و مرکز انسان سازی است

چاپ

طي مراسمي با حضور مشاور رياست و رئيس مركز حراست دانشگاه آزاد اسلامي ، سرپرست جديد اداره كل حراست دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان رضوي معرفي شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي ، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ، در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از پرسنل زحمتکش حراست قدردانی و با اشاره به کار سخت و خطیر حراست افزود: برای ما فرصت مغتنمی بود که با آقای طوفانی یک چهره انقلابی در دانشگاه مواجه بودیم و نوع نگاهی که ایشان داشتند نگاه پدرانه ، خیرخواهانه، اصلاحی و انقلابی بود و همواره سعی می کردند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند.

 حجت الاسلام جواد مهدوی نسب دانشگاه را محیط علمی ، حساس و مرکز انسان سازی خواند و با بیان اینکه آینده کشور در چنین مکانی رقم می خورد به فاصله گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی از هدف اصلی خودش در برهه ای از زمان اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب است و مولفه های اسلامی بودن را به ارمغان می آورد. شاید در برهه‌ای از زمان فاصله های معناداری با این هدف در دانشگاه آزاد اسلامی داشتیم چون نگاه ها تبدیل به نگاه اقتصادی شده بود،  وقتی که انحراف از مسیر پیش می آید برگرداندن آن به مسیر اصلی خودش هم زمان‌بر است و هم نفس گیر.

وی در پایان از حسن درایت و وسعت نظر علی طوفانی برای حفظ امنیت اجتماعی و حفظ آبروی مومن در دانشگاه و سلامتی و پاکدستی ایشان تقدیر و تشکر و برای امیر قربانی پور در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

‌گفتنی است ، در اين مراسم ، حسن زاده مدير كل حراست استان ، دکتر طاهری لاری رئيس دانشگاه آزاد اسلامی استان ، اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد،‌نماينده سازمان اطلاعات سپاه استان و جمعي از اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد نيز حضور داشتند.