طرح سراسری توانمندسازی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

چاپ ایمیل

مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ طرح سراسری توانمندسازی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با نام «یادواره سردار دل ها» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوي، محمدمهدی جوکار مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، طرح سراسری توانمندسازی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دانشجویان سراسر کشور با نام «یادواره سردار دل ها» به تمامی دفاتر باشگاه در مراکز دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ شد.

وی دلیل انتخاب نام یادواره سردار دل‌ها برای طرح مذکور را پاسداشت مجاهدت های سردار سلیمانی، الگوسازی و انتقال آرمان های سردار شهید به نسل جوان و نخبه عنوان کرد و افزود: این طرح در سالگرد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ابلاغ شد و در نظر داریم به صورت رایگان برای دانشجویان علاقه مند در سراسر کشور در سال آینده اجرا کنیم.

جوکار در خصوص نحوه اجرا و چگونگی این طرح اظهار داشت: در این طرح با عنایت به سیاست های کلان دانشگاه، سه برنامه کارگاه های علمی - مهارتی، وبینارهای مرز دانش و بازدیدهای مجازی را خواهیم داشت‌. در وبینارهای مرز دانش واحدها مطالب به روز علمی را با اساتید برجسته به صورت وبینار برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: واحدهای دانشگاهی باید براساس ۴ گروه آموزشی (علوم انسانی، فنی ـ مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و دامپزشکی) فهرست پیشنهادی خود را تا ۴ بهمن ماه به ستاد مرکزی باشگاه تحویل دهند. برنامه توانمندسازی پزشکی و پیراپزشکی در واحدهای پایلوت به صورت مجزا برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کارگاه ها، بازدیدها و وبینارها بر اساس تقویم رویدادی و زمان بندی مشخص شده از سوی ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی توسط واحدهای دانشگاهی برگزار خواهند شد.