قابل توجه دانشجویان گرامی (صحت سنجی شماره تلفن همراه و استفاده از خدمات App موبایل در سامانه آموزشیار)

چاپ


- از روز شنبه مورخ 12/10/99 به منظور ارایه خدمات برخط و آگاه رسانی لحظه ای امور آموزشی به دانشجویان گرامی در مرحله اول، فرایند صحت سنجی و تایید شماره موبایل شما در سامانه آموزشیار آغاز خواهد شد. پس از ورود به سامانه آموزشیار و تایید شماره تلفن همراه شما، فرایند دریافت کد اعتبار سنجی و صحت سنجی شماره تلفن همراه در سامانه آموزشیارصورت می گیرد.
- پس از تکمیل فرایند صحت سنجی شماره تلفن همراه کلیه دانشجویان، در مرحله دوم که طی هفته های آتی اطلاع رسانی می شود، استفاده از App موبایل برای آگاه رسانی و دریافت خدمات آموزشی فعال می شود.
- ضمنا برای دانشجویانی که بدهی شهریه و یا اقساط صندوق رفاه خود را حسب زمان های تعیین شده پرداخت نکرده باشند، امکان پرداخت بصورت الکترونیکی قبل از شروع امتحانات فراهم می باشد. لازم به توضیح است استفاده از خدمات آموزشی منوط به تسویه بدهی مالی می باشد. برای این منظور و حسب روال ترم های قبل، برای آن دسته از دانشجویانی که دارای بدهی شهریه می باشند لازم است قبل از شروع امتحانات بدهی خود را تسویه و یا با هماهنگی حوزه مالی/ صندوق رفاه واحد دانشگاهی اقدام به پرداخت بدهی و یا استفاده از وام های متعدد دانشجویی نمایید.
صحت سنجی شماره تلفن همراه و استفاده از خدمات App موبایل در سامانه آموزشیار