بیانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری - دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به مناسبت شهادت دانشمند فرزانه، دکتر محسن فخری زاده

چاپ

*إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ*
"مسلماً ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت"
شهادت عزتمندانه دکتر محسن فخری زاده را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی علی الخصوص خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
دشمن جنایتکار با این اقدام خصمانه ثابت کرد که نفس‌های آلوده‌اش به شماره افتاده و تنها راه بقا را، دست زدن به چنین بازی‌های بزدلانه می‌داند. کوردلان بی‌مقدار، گمان کرده اند با به شهادت رساندن دلاورمردان ایران اسلامی آبروی از دست رفته‌ خود را باز خواهند یافت.
شهادت پرچم دار عزت و افتخار دکتر محسن فخری زاده اگرچه دردناک و جانکاه است؛ اما خللی در اراده ملت ایران زمین وارد نمیکند؛ بلکه با انگیزه صدچندان به کار خود ادامه خواهند داد و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است و با ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی، کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.
اسراییل بی ریشه بداند با عروج شهیددکترمحسن فخری زاده ،به حول و قوه الهی راه او متوقف و بسته نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک این شهید والامقام آلودند. دشمنان بدانندما مرید ومکلف به تکلیف قرآنی هستیم که می فرماید: «وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ» و در جای دیگر می فرماید:  «وَ لَكُمْ فِي الْقِصاصِ حَياةٌ» و این پیام قرآن است که با دشمنان جنایتکار و با جنایتکاران چگونه برخورد شود واین پیام قرآنی سرلوحه نیروهای جان برکف و شجاع و رزمندگان اسلام خواهدبود.


نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری- دانشگاه‌های آزاد استان خراسان رضوی