• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • بیانیه و پیام تسلیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده

بیانیه و پیام تسلیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده

چاپ ایمیل

 
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حمله تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده ، بر تداوم راه این شهید والامقام تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب/ ۲۳) 
بی‌تردید ترور دانشمندان ایرانی، نمادی آشکار از شکست و زبونی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی، دفاعی و... است که آنان را به انتقام جویی از ملت مقاوم ایران اسلامی با این نوع از جنایت‌های کثیف وادار کرده است. دشمنان کوردل بدانند که با شهادت فخری زاده‌ها، هیچ خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد شد و البته انتقامی سخت در انتظار آنان بوده و این وعده الهی است که «وسیعلم الذین ظلمواای منقلب ینقلبون».
دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، شهادت این دانشمند بزرگ را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ،مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، ملت شریف ایران به ویژه جامعه علمی و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده واعلام می دارد که با مجاهدت علمی و پژوهشی، راه این شهید سرافراز را ادامه خواهد داد.

جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی