امکان ثبت انواع وام های شهریه دانشجویان در سامانه آموزشیار بدون اخذ ضمانت نامه و وثیقه

چاپ

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان می توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی خود در سامانه آموزشیار نسبت به ثبت درخواست تسهیلات بدون ارائه تضامین و وثایق اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي ، سیدهادی سیدفضلی مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی ، ضمن خیر مقدم به پذیرفته شدگان جدید در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و آرزوی موفقیت برای دانشجویان، گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران سامانه آموزشیار و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، زیرساخت های لازم به منظور ثبت درخواست و پیگیری انواع وام های ارزان قیمت و قرض الحسنه (منابع داخلی صندوق رفاه دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و انواع تسهیلات بانکی) فراهم شده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان اعم از پذیرفته شدگان جدید و سنوات گذشته می توانند از طریق سامانه آموزشیار، بخش صندوق رفاه دانشجویان تنها با دو کلیک در خواست خود را ثبت کنند، اظهار داشت: از آغاز ثبت نام ارائه خدمات صندوق رفاه دانشجویان در سامانه آموزشیار که 5 روز می گذرد،، 17500 درخواست ثبت شده است.

سیدفضلی با بیان اینکه دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه اعم از پذیرفته شدگان جدید و سنوات گذشته می توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی خود در سامانه آموزشیار نسبت به ثبت درخواست وام موردنظر بدون ارائه تضامین و وثایق اقدام کنند، گفت: البته وام های بانکی مشمول شرایط و ضوابط نظام بانکی و دارای وثایق و تضامین به صورت آسان پرداخت است.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشجویان می توانند در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهام با پشتیبانی سامانه آموزشیار به شماره 47919100– 021 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: هدف مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی این است که ارائه تمامی خدمات مورد نیاز دانشجویان صرفاً از طریق صفحه اختصاصی دانشجو در سامانه آموزشیار در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

سیدفضلی در پایان تأکید کرد: تلاش همه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد بستر آرامش و رفاه جهت تحصیل با بالاترین کیفیت و خدمات به دانشجویان است.