شورای تعالی و تحول سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد ایجاد می شود

چاپ

دکتر طاهری لاری درنشست اساتید بسیجی خبرداد:

شورای تعالی و تحول سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد ایجاد می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد از تشکیل شورای تعالی و تحول سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد در نشست اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه اینکه امسال مقام معظم رهبری به بحث تحول تاکید داشتند، افزود شورای تعالی وتحول در دانشگاه ایجاد می شود: ایجاد تحول اثربخش مستلزم مشارکت وهمراهی اساتید ،کارکنان ودانشجویان در دانشگاه است از این رو دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اقدام به تنظیم ایین نامه شورای تعالی و تحول سازمانی نموده است.

وی ادامه داد: این شورا متشکل از کمیسیون ها و دستورالعمل هایی است که انتظار است مسیر تغییر وبهبود راپیش ببرد.

دکتر طاهری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در رابطه با دانشگاه آزاد اسلامی روی سه موضوع؛ حفظ کیان دانشگاه، ارتقاء علمی و گسترش فضای انقلابی تاکید دارند، از اساتید بسیجی خواست در این زمینه با مدیریت دانشگاه همکاری بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: البته برای داشتن دانشگاهی متعهد و متخصص باید تلاش کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و مشهد گفت: نقد منطقی و سازنده باعث تغییر می شود از این رو آماده شنیدن انتقادات سازنده از اساتید و کارکنان هستیم تا با مطرح کردن آنها در شورای تعالی و تحول سازمانی هر روز گامی رو به جلو برداریم.

دکتر طاهری لاری تصریح کرد: البته خواسته ها باید در حوزه اختیارات و مسئولیتها باشد تا بتوانیم در مورد آن بهترین تصمیم را اتخاذ نمائیم ومواردی که خارج از حوزه اختیارات باشد به سازمان مرکزی منعکس می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته بیش از 90 درصد درآمد دانشگاه صرف هزینه حقوق و دستمزد می شد اما اکنون بدلیل مدیریت هزینه ها و بازنشستگی تعدادی از اساتید و کارکنان این هزینه ها کاهش یافته اما در کوتاه مدت هزینه های دیگری بابت بازخریدی وپاداش بازنشستگی باید پرداخت نماییم.

وی اظهار امیدواری کرد که با ظرفیتهای موجود ودلسوزی وتوانمندی همکاران قطعا دانشگاه مسیر تعالی را طی خواهد نمود.

دراین نشست که با حضور حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و سایر اعضای بسیج اساتید در اتاق شورا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، دکتر طاهری لاری به سئوالات مطرح شده از سوی اساتید بسیجی پاسخ گفت.