• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • نظارت حداکثری مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات بر نحوه اجرای امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی

نظارت حداکثری مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات بر نحوه اجرای امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی

چاپ ایمیل

دکتر محمدی خبر داد

نظارت حداکثری مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات بر نحوه اجرای امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی

قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی با نظارت حداکثری مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد محمدی قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مطابق هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته، نظارت مستمر بر نحوه اجرای امتحانات دانشگاه توسط 493 نفر از همکاران ادارات کل مناطق ده گانه و شبکه ارزیابان این مرکز بر نحوه اجرای امتحانات در حال انجام است.

دکتر محمدی افزود: تغییر زمان بندی و نحوه برگزاری امتحانات در برخی از استان های کشور براساس سیاست های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و دغدغه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کیفیت برگزاری امتحانات، این مرکز را در نظارت مستمر و پایش روزانه مصمم تر کرده است.

قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برخی از واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه به منظور تحقق این سیاست، مبادرت به برگزاری امتحانات غیر حضوری (مجازی) کرده اند، گفت: این مرکز با تغییر و تطبیق مدل های نظارتی خود با شرایط ویژه این روزها مبتنی بر رسالت ذاتی خود بر حسن اجرای دقیق دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی و آموزشی تاکید و نظارت دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پیش تر نیز با اجرای طرح تعاون، مساعدت های لازم را به دانشجویان و خانواده های آنان مبذول داشته است، خاطر نشان کرد: در این طرح دانشجویان می توانند در زمان مقرر با مراجعه به نزدیکترین واحد یا مرکز آموزشی در امتحانات مربوطه شرکت کنند.از جمله اهداف این طرح کاهش ریسک شیوع اپیدمی کرونا، عدم تردد دانشجویان و کاهش هزینه های جابجایی دانشجویان و خانواده های آنان از محل سکونت به واحد اصلی است.

قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در پایان بر حسن اجرای بخشنامه ستاد آموزش مجازی دانشگاه، رعایت دقیق دستورالعمل بهداشتی معاونت علوم پزشکی و همچنین نظارت مستمر بر نحوه اجرای امتحانات با استفاده از بسیج نیروی انسانی مناطق تاکید کرد.

گفتنی است سامانه مبدا مرکز بازرسی به آدرس www.bazrsicis.iau.ir کماکان آماده ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایت های احتمالی دانشجویان و خانواده های ایشان است.