امروز؛ آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

چاپ ایمیل

امروز؛ آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت نام نقل و انتقال نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (25 خرداد) آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از امروز یک شنبه 25 خردادماه آغاز می شود و تا 31 تیرماه ادامه دارد.
متقاضیان برای ثبت نام بایستی به سامانه منادا به نشانی http:// monada.iau.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
تمامی مراحل و فرایند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال دانشجویی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است، متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی خودداری کنند.
با توجه شرایط خاص پیش آمده در کشور به واسطه شیوع بیماری کرونا و به منظور رضایت خاطر دانشجویان و ایجاد آرامش و رفع دغدغه های خانواده ها و جلوگیری از ترددهای بی مورد و خطرات ناشی از آن و همچنین پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، تسهیلاتی برای مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 در نظر گرفته شده است.
براساس دستورالعمل ابلاغی؛ به منظور کاهش تردد دانشجویان بین محل سکونت و تحصیل و تأثیر آن در مهار بیماری کرونا، یک نیمسال مهمانی دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر محل سکونت با توجه به دارا بودن شرایط عمومی مندرج در شیوه‌نامه نقل و انتقال دانشجویی، دایر بودن رشته/گرایش دانشجو در واحد دانشگاهی مقصد، تأیید عدم مغایرت محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو و موافقت واحد دانشگاهی مبدأ و مقصد امکانپذیر است.