تقدير استاندار خراسان رضوي از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد

چاپ ایمیل

تقدير استاندار خراسان رضوي از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد

به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات ، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان به نمایندگی از استانداری خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر نماینده عالی دولت در استان از زحمات مجموعه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي ، به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات ، لوح تقدیر علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی به امير خالقي مدیرروابط دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد اعطا شد.

در جلسه‌ای که با حضور دكتر طاهري لاري رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد برگزار شد، دو تن از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان به نمایندگی از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با اعطای لوح تقدیر استاندار خراسان رضوی از زحمات شبانه روزی مجموعه روابط عمومی این دانشگاه تشکر و قدردانی کردند.
در بخشی از لوح تقدیر علیرضا رزم حسینی آمده است: تحقق اهداف متعالی کشور مرهون تلاش مستمر مدیران و متخصصانی است که دانش و عمر گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی، سرافرازی و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده‌اند.

در ادامه تصريح شده است: بي ترديد بخش عظيمي از اين موفقيت ها در گروه ارتباطات هوشمندانه و ارزنده اي است كه مديران روابط عمومي ها با ذينفعان مردم و مسئولان دارند. دراين بين نقش تخصصي شما در استمرار اين تعاملات و ارتقاء سطح آگاهي بخشي و پياده سازي اهداف ترسيم شده قابل توجه و تقدير است.