• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • سومین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت الکترونیکی برگزار شد

سومین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت الکترونیکی برگزار شد

چاپ ایمیل

سومین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت الکترونیکی برگزار شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سومین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با نامزدی 201 نفر از مدیران مسئول نشریات برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوي ، دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سومین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت الکترونیکی و همزمان در واحدهای دانشگاهی واجد شرایط سراسر کشور برگزار شد.

وی حضور مدیران مسئول نشریات را در این دوره از انتخابات پرشور و با انگیزه توصیف کرد و گفت: مدیران مسئول نشریات جهت کسب 123 کرسی عضویت در کمیته ناظر برفعالیت های نشریات دانشگاه آزاد اسلامی رقابت جدی و تنگاتنگی داشتند.

دکتر کلانتری اظهار داشت: تکلیف 79 کرسی عضویت در کمیته ناظر بر فعالیت های نشریات در این دوره از انتخابات به طور قطعی مشخص و برای 44 کرسی باقی مانده 69 نامزد برای کرسی های اصلی و علی البدل برای دور دوم انتخابات در 31 اردیبهشت ماه رقابت خواهند کرد و نتایج اولین دوره این انتخابات در سایت این معاونت قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است در سه سال گذشته و در دوره تحولی جدید دانشگاه آزاد اسلامی تعداد نشریات دارای مجوز از 348 نشریه به 880 نشریه ارتقاء یافته و در این مدت دوبار جشنواره سراسری نشریات به میزبانی واحد شهر قدس تهران و واحد شهر کرد برگزار شده است .

همچنین دوره آموزشی مهارت افزایی، معرفت افزایی وشبکه سازی مدیران مسئول نشریات دانشجویی به مدت یک هفته و با استقبال حدود 450 نفر از فعالان این عرصه به صورت متمرکز کشوری در واحد قائم شهر برگزار شده است.

چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه کارگاه های آموزشی و توانمندسازی در صورت رفع مشکل بیماری منحوس کرونا در مهرماه سال جاری به میزبانی واحد اصفهان برگزار خواهد شد