• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • تهیه وآماده سازی 50 هزار بسته افطاری در رزمايش مواسات و همدلی دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

تهیه وآماده سازی 50 هزار بسته افطاری در رزمايش مواسات و همدلی دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

چاپ ایمیل

تهیه وآماده سازی 50 هزار بسته افطاری در رزمايش مواسات و همدلی دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

دانشجویان عضو تشکل‌ها و كانون هاي فرهنگي سياسي و هيئات مذهبي دانشجویی دانشگاه‌آزاد اسلامی مشهد برای تهیه و آماده‌سازی 50 هزار بسته اقلام غذایی در نظر گرفته شده برای وعده افطار روزه‌داران مشهدی، مشارکت افتخاری داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، درراستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق رزمایش خدمت‌رسانی مؤمنانه به مردم ، دانشجویان دختر و پسر تشکل‌ها و كانون هاي فرهنگي سياسي و هيئات مذهبي دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دررزمایش مواسات وهمدلی و كرامت رضوي، 50 هزار بسته اقلام غذایی برای وعده افطاری را بسته بندی و آماده توزیع کردند.

این بسته‎ها که شامل اقلامی چون شیر، خرما، پنیر، حلوا ارده، نشاسته و چای می باشد، در سوله ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بسته بندی شده و به همت آستان قدس رضوي آماده توزیع به نیازمندان و قشر آسیب پذیر است .

همچنین مركز نيكوكاري دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ضمن دعوت از کارکنان و دانشجویان برای همکاری و مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی دانشگاهیان، شماره كارت   9725 5014 9979 6037 برای كمك هاي نقدي دانشگاهيان جهت اين امر خير اختصاص داد.

گفتنی است؛ پیش از این نیز رئيس و هيات رئيسه و جمعي از اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد با مشارکت دراین امر مومنانه و خدا پسندانه يك تا سه روز از حقوق ماهیانه خود را در سه ماه متوالي به مرکز پويش مواسات و همدلي دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اختصاص دادند.