• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • معاون فرهنگی و تربیتی سما :دارالفران سما مشهد را پایلوت فعالیتهای قرآنی سما سراسر کشور معرفی کرد

معاون فرهنگی و تربیتی سما :دارالفران سما مشهد را پایلوت فعالیتهای قرآنی سما سراسر کشور معرفی کرد

چاپ ایمیل

معاون فرهنگی و تربیتی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی :

دارالفران سما مشهد را پایلوت فعالیتهای قرآنی سما سراسر کشور معرفی کرد

معاون فرهنگی و تربیتی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به توانمندي دارالقران سما مشهد این دارالقران به عنوان پايلوت فعاليتهاي قرآنی سما سراسر کشور قرار می گیرد.

حجت السلام و المسلمین وحید معتمدی معاون فرهنگی و تربیتی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی معاونین سما خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در محل اتاق شورا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفتگو با روابط این واحد دانشگاهی گفت: سمای مشهد مقدس با توجه به ظرفیت های خود از جمله وجود بارگاه منور امام رضا(ع) پایگاه خوبی برای ارتقاء وتوسعه فعالیتهای قرآنی است.

وی بحث صحیح خوانی قرآن را اولین گام انس با قرآن دانست و افزود: تشکیل درالقران نه تنها باعث صحیح و روان خوانی قرآن در مدارس سما می شود بلکه با حضور اساتيد و مربيان برجسته قرآنی سایر فعالیتهای قرآنی توسعه می یابد.

حجت الاسلام و المسلمین معتمدی تشکیل دارالقران سما در مشهد را جریان مبارکی عنوان کرد و گفت: دارالقرآن مشهد باظرفیت و توانمندی های خود می تواند شروع نهضت قرآنی در سازمان سما باشد و فعالیت های قرآنی از سال دیگر در تمامی سطح مدارس سما دانشگاه انجام شود.

گفتنی است: اکنون ۵۵ مدرسه در کل استان خراسان رضوی وجود دارد که ۱۴ مدرسه سما در مشهد مقدس فعال است.