حجت الاسلام مهدوی نسب: آیت‌الله مصباح یزدی مصداق علنی وحدت حوزه و دانشگاه است

چاپ ایمیل

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی

آیت‌الله مصباح یزدی مصداق علنی وحدت حوزه و دانشگاه است

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آیت‌الله مصباح یزدی پرچمدار حمایت از ولایت بوده و به جامعه دانشگاهی نزدیک است و می‌توان وی را مصداق علنی وحدت حوزه و دانشگاه دانست. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مهدوی‌نسب در همايش دانشگاه و خبرگان که با حضور آيت الله مصباح يزدي، رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، معاونین، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و جمعی از طلاب در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، افزود: در مسیر دفاع از حریم ولایت همه افراد جامعه اعم از اندیشمندان، علما و مراجع، پرچم دار ولایت بودن را افتخار خود می دانند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس خبرگان نیز بازو و یاریگر رهبری هستند، گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری وجود آیت‌الله مصباح یزدی کمبود شخصیت‌های علمی همچون علامه شهید مطهری را جبران کرده است. 

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نسب اظهار داشت: فقدان برخی عزیزان در مجلس خبرگان رهبری خسارت است وحضور آیت الله مصباح یزدی از این خسارت جلوگیری می‌کند.

در این همایش آیت‌الله مصباح یزدی پیرامون مباحث علمی، اعتقادی و اخلاقی سخنرانی کرد.

پیش از سخنان آیت‌الله مصباح یزدی، نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری سه نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان سخنانی از وی حمایت کردند.

گفتنی است: انتخابات میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب یک نماینده خراسان رضوی در آن مجلس جمعه دوم اسفند ماه همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.