بازديد معاون مهارتی، فنی حرفه ای و کار بنیان سازمان سما از مدارس ميراث اسلامي، قرآن كريم و بورس و بازار سرمايه

چاپ

معاون مهارتی، فنی حرفه ای و کار بنیان سازمان سما از مدرسه میراث اسلامی، مدرسه عالی قرآن کریم و مدرسه عالی مهارتی بورس و بازار سرمایه در مشهد بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، دکتر آزادیان معاون مهارتی، فنی حرفه ای و کار بنیان سازمان سما از روند راه اندازی مدرسه عالی مهارتی میراث اسلامی در مشهد بازديد كرد.

در این بازدید که آقای ایمان جانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کبیری معاون سمای مشهد ، دکتر حسن آبادی مدیر مدرسه میراث اسلامی و حاج آقای عاشوری مسئول خانه شهید و دیگر مسئولین ایشان را همراهی می کردند ، دکتر آزادیان ضمن تبیین مسیر رشد و ارتقای مدرسه میراث اسلامی به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با چرخه کامل مدارس عالی میراث اسلامی پرداختند.

این مدرسه در نزدیکی حرم مطهر رضوی(ع) و در طبقه یک خانه شهید انقلاب اسلامی مشهد مستقر می باشد که از طرف خانه شهید بصورت رایگان در اختیار مدرسه میراث اسلامی قرار گرفته است.
بازدید از مدرسه عالی مهارتی قرآن کریم در مشهد

وي در این بازدید بر ادامه کار این مدرسه و رشد تعالی آن تاکید كرد.

مدرسه عالی مهارتی قرآن کریم در محل ساختمان معاونت سما مشهد مستقر است كه با عقد تفاهم نامه با دارالقرآن آستان قدس رضوی بخشی از کلاس های خود را در محل اداره علوم قرآنی حرم مطهر رضوی برگزار می کند.

در ادامه دکتر آزادیان در نشست صمیمی با حجت الاسلام شجاع رئیس دارالقرآن آستان قدس رضوی ضمن هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص مدرسه عالی قرآن کریم، افق های علمی و بدیع قرآنی را مورد توجه و تأکید قرار دادند.

وي با بیان اینکه تمام نیازهای مادی و معنوی انسان در قرآن کریم وجود دارد، وظایف این مدرسه را فراتر از مباحث تجوید و صوت و لحن دانسته و برآموزش‌های حرفه‌ای و تربیتی قرآن تاکید نمود.

در این نشست آقای ایمان جانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان، حجت الاسلام شجاع رئیس اداره علوم قرآن استان قدس رضوی،دکتر کبیری معاون سمای مشهد و مهندس علیزاده رئیس دبیرخانه دائمی فعالیت‌های قرآنی سمای کشور حضور داشتند.


بازديد از مدرسه عالی مهارتی بورس و بازار سرمایه

دکتر آزادیان پس از بازدید از محل کلاسهای مدرسه بورس و بازار سرمایه و گفتگو با عوامل و مدیران مدرسه، در نشستی صمیمی با تیم مدرسین مدرسه بورس درباره سرفصلها و نیازها و روند رشد و ارتقای مدرسه مذکور بحث و تبادل نظر کرده و استانداردهای مورد نظر را برای عوامل تبیین نمودند.

در این نشست همچنین آقای ایمان جانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان، دکتر کبیری معاون سمای مشهد و دیگر مدیران سما حضور داشتند.

مدرسه عالی مهارتی بورس بازار سرمایه در محل ساختمان معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد(سما) مستقر و مشغول فعالیت می باشد.