• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دكتر طاهري لاري: كاركنان دانشگاه عمر وجواني خود را براي تعالي دانشگاه صرف كردند/ دقت از سرعت درحوزه حقوقي مهم تر است

دكتر طاهري لاري: كاركنان دانشگاه عمر وجواني خود را براي تعالي دانشگاه صرف كردند/ دقت از سرعت درحوزه حقوقي مهم تر است

چاپ ایمیل

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد در مراسم تكريم و معارفه مدير حوزه حقوقي؛

كاركنان دانشگاه عمر وجواني خود را براي تعالي دانشگاه صرف كردند/ دقت از سرعت درحوزه حقوقي مهم تر است
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد تاكيد كرد: بايد قدر و منزلت كاركنان بازنشسته دانشگاه كه عمر و جواني خود را براي تعالي دانشگاه صرف كرده اند را دانست و براي آنان ارزش قائل شويم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد : دكتر مسعود طاهري لاري در مراسم توديع و معارفه مدير حوزه حقوقي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد با قدرداني از زحمات محسن عليزاده براي دكتر محمد رضا قاضي زاده مدير جديد اداره كل حقوقي دانشگاه آزاداسلامي استان خراسان رضوي آرزوي موفقيت نمود.

 وي در اين مراسم دانشگاه را خانه دوم اساتيد و كاركنان دانست و افزود: همكاران دانشگاه همان دلسوزي كه براي اعضاي خانواده خود دارند براي دانشگاه نيز دارند اما متاسفانه توان دانشگاه از لحاظ مالي قوي نيست تا با ارائه خدمات در خور و شايسته از زحمات آنان تجليل كنيم.

دكتر طاهري لاري با اشاره به اينكه اكنون مطالبات رفاهي كاركنان و افزايش انگيزه درآنها در معاونت مديريت و منابع در حال پيگيري و انجام است، اظهار داشت: خيلي از برنامه هاي رفاهي دانشگاه نيازمند تامين مالي نيست و تنها با ارتباط و انعقاد قرارداد با نهادها و سازمان هاي بيرون از دانشگاه ايجاد مي شود.

وي پذيرش مسئوليت در دانشگاه را سخت دانست و گفت: بسياري از مسئولين در خارج از دانشگاه موقعيت كاري خوبي دارند كه تنها انگيزه معنوي و خدمت باعث پذيرش مسئوليت مي شود.

دكتر طاهري لاري حوزه حقوقي را يكي از اركان مهم دانشگاه عنوان كرد و گفت: دفاع از حق و حقوقات دانشگاه با تقويت اين حوزه امكان پذير است در صورتيكه تضعيف آن باعث پايمال شدن حقوق و منافع دانشگاه مي شود.

وي با بيان اينكه دقت از سرعت درحوزه حقوقي مهم تر است، افزود: فقط در مواقعي كه كاري نيازمند تصميم سريع باشد بايد با سرعت انجام شود ولي در مواقع ديگر بايد حداكثر نظارت و دقت درباره انعقاد قراردادها صورت پذيرد.

وي از دكتر قاضي زاده مدير جديد حوزه حقوقي دانشگاه به عنوان فرد متخصص، متواضع و ارزشي ياد كرد كه مي تواند منشاء خدمات جديد در حوزه حقوقي دانشگاه باشد.
دراين نشست دكتر خام چين مقدم معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه و دكتر احمد ناطق گلستان سرپرست دبيرخانه هيات امناي استان خراسان رضوي در رابطه با تقويت حوزه حقوقي وهمكاري با اين حوزه به بيان مطالبي پرداختند.
دكترقاضي زاده در پايان اين مراسم ضمن قدر داني ازحسن نظر رياست دانشگاه ؛ حوزه حقوقي را مركز ثقل هر سازمان برشمرد و از رياست دانشگاه درحوزه هاي نرم افزاري و سخت افزاري كمك و همكاري خواست.

اين مراسم با اهداي حكم دكتر قاضي زاده پايان يافت.