رئيس مركز گزينش دانشگاه: رمز ماندگاري و جاودانه شدن حركت در مسير رضايت و خشنودي خداست

چاپ

 رئيس مركز گزينش دانشگاه آزاد اسلامي در كارگاه ضوابط و معيارهاي گزينش

رمز ماندگاري و جاودانه شدن حركت در مسير رضايت و خشنودي خداست

رئيس مركز گزينش دانشگاه آزاد اسلامي رمز ماندگاري و جاودانه شدن را حركت در مسير رضايت و خشنودي خدا دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، مهندس سيد مجيد موسوي رئيس مركز گزينش دانشگاه آزاد اسلامي در ابتداي شروع بكار ششمين گردهمايي گزينشگران دانشگاه آزاد اسلامي استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، ضمن تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: شدت عشق وعلاقه پيامبر(ص) به فاطمه (س) بركسي پوشيده نيست، بطوريكه ايشان مي فرمودند «من بوي بهشت را از فاطمه (س) استشام مي كنم».

وي ادامه داد: اكنون نيز متوسل شدن به حضرت فاطمه (س) باعث گشايش بسياري از كارهاي سخت و دشوار مي شود و در دوران دفاع مقدس نيز رزمندگان اسلام با متوسل شدن به وجود نازنين بانوي دو عالم به پيروزي هاي چشمگيري در هر عمليات دست مي يافتند.

موسوي، به شهادت حاج قاسم سليماني اشاره كرد و اظهار داشت: آمريكائيها با همكاري صهيونيزم ها در 13 دي ماه امسال با طراحي نقشه اي شوم دست به يك عمليات بزدلانه زدند و سردار نامدار حاج قاسم سليماني و يار و سرباز هميشه همراهش ابومهدي مهندس را ترور كردند.

وي با بيان اينكه دشمنان به خيال خام خودشان فكر كردند با ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم به عنوان كاريزما و هدايت كننده جبهه مقاومت اسلامي ، مي توانند در جبهه مقاومت شكاف و نااميدي ايجاد كنند، اظهارداشت: آنها غافل از اينكه خداوند خوني پاكي را كه براي مبارزه با كفر ريخته مي شود نمي گذارد هدر رود و اين خون هاي پاك قيامتي در دنيا به پا كردند و جوش و خروشي وصف ناپذير ايجاد كردند.

وي ادامه داد: حاج قاسم سرداري بود كه بيش از 40 سال با اخلاص و ايمان عليه جبهه كفر مبارزه كرد و شهادت آرزوي ديرينه او بود و طبق فرمايشات مقام معظم رهبري روز تشيع حاج قاسم از يوم الله بود.

رئيس مركز گزينش دانشگاه آزاد اسلامي رمز ماندگاري و جاودانه شدن را حركت در مسير رضايت و خشنودي خدا دانست و گفت: بايد روحيه انقلابي را درخود تقويت كنيم و شهادت گونه زندگي نمائيم.

گفتني است: برگزاري كارگاه ضوابط و معيارهاي گزينش، سخنراني ويژه در خصوص معنويت و اخلاق در گزينش و پرسش و پاسخ رابطين گزينش با رياست مركز گزينش از برنامه هاي ديگر اين گردهمايي دو روز است.

گردهمايي گزينشگران دانشگاه آزاد اسلامي استان اصفهان كه از صبح امروز 6بهمن ماه در مركز رفاهي فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد آغاز شده است تا فردا دوشنبه 7 بهمن ماه ادامه دارد.