موضوع «گفتمان مقاومت» به سامانه طرح پایش اضافه شد

چاپ

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی:

موضوع «گفتمان مقاومت» به سامانه طرح پایش اضافه شد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از اضافه شدن موضوع «گفتمان مقاومت» به سامانه طرح پایش پس از شهادت سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از خبرگزاری آنا، مهندس احمد حیدری گفت: در اولین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موضوع «گفتمان مقاومت» به سامانه طرح پایش اضافه شد.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان اولین دانشگاه کشور تصمیم گرفت کار پژوهشی با موضوع «گفتمان مقاومت» را در دستور کار خود قرار دهد. دانشگاه آزاد اسلامی این موضوع را به عنوان یکی از موضوعات طرح پایش (پژوهش‌های اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای) در نظر گرفته تا براین اساس دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی بتوانند پژوهش‌های مربوطه را در قالب پایان‌نامه و رساله ارائه کنند. مسئولیت اجرایی این موضوع هم به دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان سپرده شده است.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در موضوع گفتمان مقاومت شهید قاسم سلیمانی نقش محوری داشت، گفت: نگاه علمی به گفتمان انقلاب، مبتنی بر دانش، بینش و نگرش امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.
مهندس حیدری خاطرنشان کرد: طرح پایش (پژوهش‌های اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای) طرحی است که دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند براساس موضوعات منطقه‌ای و ملی در نظر گرفته شده، پایان‌نامه یا رساله خود را ارائه دهند. تاکنون ۱۷ موضوع در واحدهای کشور انتخاب شده که دانشجویان می‌توانند براساس علاقه یکی از این موضوعات را انتخاب کنند.