امضا تفاهم نامه همكاري دانشگاه آزاد اسلامي مشهد و دانشگاه عراق

چاپ

امضا تفاهم نامه همكاري دانشگاه آزاد اسلامي مشهد و دانشگاه كوت عراق
به منظور تقويت روابط در زمينه هاي علمي و فرهنگي و آموزشي و تبادل تجربيات با بهره مندي مشترك از قابليت هاي دو طرف و فعال كردن روابط علمي و فرهنگي كه محور و در خدمت دو كشور است، تفاهم نامه علمي و فرهنگي في مابين دانشگاه آزاد اسلامي مشهد و دانشگاه كوت عراق منعقد گرديد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، اين تفاهم نامه با هدف تبادل تجربه و آموزش و مشاوره در زمينه هاي مورد علاقه مشترك و به ويژه موارد مرتبط با توسعه روش هاي درسي و افزايش كارايي كاركنان علمي و اداري و فني و سيستم هاي كيفي موجود در آنها، به امضاي دكتر مسعود طاهري لاري رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد و دكتر علي عبدالحسين زوين رئيس دانشكده كوت دانشگاه عراق رسيد.

ايجاد و اجراي پروژه هاي مشترك علمي، كاربردي و فني و ارائه تسهيلات لازم، دعوت از علاقمندان به شركت در كنفرانس ها، سمينارهاي علمي و حلقه هاي درسي و كارگاه هاي علمي و سخنراني ها و مبادله كتاب ها، نشريات و مجلات علمي و نتايج تحقيقات در همه زمينه هاي علمي و مشاركت در توليد تحقيقات علمي مشترك از امور اساسي اين تفاهم نامه است.

بازديدهاي علمي و فرهنگي، ديدار از كارگاه ها، آزمايشگاه ها و تبادل هيات هاي دانشجويي، همكاري در زمينه هاي تحقيق و نشر مشترك و پشتيباني از صدور ژورنال هاي علمي مربوط و تاييد مجلات علمي صادر شده توسط دوطرف براي ارتقاي پيشرفت علمي و... از ديگر اموراين تفاهم نامه است.

اين تفاهم نامه به مدت 5سال از تاريخ امضا و تصويب آن معتبر است و در صورت درخواست يكي از طرفين و رضايت طرف مقابل براي مدت مشابه ديگر تمديد مي شود .