دکتر طهرانچی شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

چاپ

با صدور پیامی

دکتر طهرانچی شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شهادت سردار پرافتخار اسلام «حاج قاسم سلیمانی» را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام «حاج قاسم سلیمانی» پیامی صادر کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسم الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش‌آفرینی‌های ماندگار و پرافتخار در راه اسلام، قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به شهادت رسید.

شهادت این سردار پرافتخار اسلام که سالها در میدان‌های مبارزه با تروریست‌ها مجاهدتی مخلصانه و شجاعانه داشت، جبهه مقاومت را در منطقه و جهان مقاوم تر خواهد کرد تا این مسیر را هموارتر طی کند و به فرموده رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای؛ «انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ دیشب آلودند.»

به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیة‌ الله‌ ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

محمدمهدی طهرانچی