معاون توسعه مديريت و منابع: در بخشنامه هاي كاهشي پيشقدم نخواهيم بود / دغدغه اصلي همكاران بيمه تكميلي است

چاپ

معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در ديدار با اعضاي هيات مديره انجمن صنفي كاركنان:

در بخشنامه هاي كاهشي پيشقدم نخواهيم بود / دغدغه اصلي همكاران بيمه تكميلي است/ مي كوشيم كاركنان دانشگاه از مزاياي واگذاري زمين هاي گلبهار بهره مند شوند

معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه آزاد اسلامي مشهد با اعضاي هيات مديره انجمن صنفي كاركنان دانشگاه ديدار وگفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، دكتر فرهاد خام چين مقدم در ديدار صميمانه با اعضاي انجمن صنفي كاركنان گفت: بخشنامه هاي اخير دغدغه هايي را براي كاركنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامي مشهد ايجاد كرده و ما هم در هيات رئيسه دانشگاه به اين موضوع واقف هستيم و اطمينان مي دهم به هيچ وجه در بخشنامه هاي كاهشي پيشقدم نخواهيم بود و جاي نگراني براي همكاران وجود ندارد.

وي بابيان اينكه اعتقاد شديد به مساله معيشت و رفاه كاركنان داريم و در تلاش هستيم تا اين موضوع در زندگي همكاران نمود پيدا كند،افزود: بيمه تكميلي همكاران عزيز دغدغه اصلي آنها است كه اخيرٌ در كميته رفاهي واحد و همچنين در آخرين جلسه شوراي تخصصي اداري و مالي استان كه در سبزوار برگزار شد به صورت جدي مطرح گرديد و تمهيدات جديدي در اين زمينه اتخاذ شده است كه به زودي اطلاع رساني خواهد شد و همكاران واحد و همچنين استان مي توانند از آن استفاده كنند، همچنين روي توسعه استخر مركز رفاهي در حال فعاليت هستيم كه اميدواريم به زودي مورد بهره برداري قرار گيرد.

دكتر خام چين مقدم تاكيد كرد:در هيات رئيسه دانشگاه تلاش داريم كه كاركنان دانشگاه از مزاياي واگذاري زمين هاي گلبهار بهره مند گردند.

وي با اشاره به حجم كار گسترده اي كه در حوزه عمراني صورت گرفته است، گفت:اعتقاد راسخ به انضباط اداري و مالي داريم و كليه تصميمات به صورت گروهي و كميته اي گرفته مي شود زيرا به دنبال انجام كارهاي غير اصولي نيستيم.

معاون توسعه مديريت و منابع واحد مشهد از برگزاري جشن آخر سال در دانشگاه خبر داد وگفت: اين جشن در راستاي قدرداني از زحمات يكساله همكاراني دانشگاهي صورت مي گيرد و در آن از كاركنان ساعي دانشگاه تقدير مي شود.

وي در پايان گفت: اميدواريم تلاش همكاران در حوزه معاونت توسعه انشالله تا عيد نمود پيدا كند و همگي شاهد به ثمر نشستن اين تلاش ها باشيم و سال آينده متفاوتي را براي دانشگاه رقم بزنيم.

دراين ديدار هريك از اعضاي انجمن صنفي كاركنان به بيان نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود پرداختند.