همايش بصيرت افزايي در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد برگزار شد

چاپ

در همايش بصيرت افزايي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد
ارجاعي : امروز دانشگاه تنها جايگاه اميد براي مطالبه گري جامعه است
همايش بصيرت افزايي با موضوع " راهكارهاي مطالبه گري قانونمند ، نقش دانشجو و دانشگاه " در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، سيد عبدا.. ارجاعي دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان خراسان رضوي دراين همايش ضمن تبريك 16 آذر گفت: روز دانشجو ايستادگي نخبگان در مقابل استبداد و استعمار است .

وي با بيان اينكه مطالبه گري دانشجويان در 16 آذرماه  براي استقلال و مقابله با زياده خواهي بود ، افزود:  امروز دانشگاه تنها جايگاه اميد براي مطالبه گري جامعه است.

وي با اشاره به راهكارهاي مطالبه گري قانونمند ؛ موضوع مطالبه، روش و ابزار مطالبه ، مخاطب مطالبه و زمان ومكان مطالبه را 4 فاكتور اساسي مطالبه گري عنوان كرد و گفت: موضوع مطالبه بايد با ارزش بوده و مغاير با قانون نباشد.

وي با بيان اينكه موضوع هر چه متعالي تر باشد سطح مطالبه بالا مي رود، تاكيد كنيد: در مطالبه گري دروغ نگوييم، تهمت و افترانبنديم و توهين هم نكنيم.
دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان خراسان رضوي با تاكيد بر اينكه امر به معروف و نهي از منكريك مقوله عقلي و فطري است، تصريح كرد: بنابراين مخالف آن مخالف عقل و فطرت انساني است.

ارجاعي با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهارداشت: در جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نيازمند احیای فریضه امر به معروف و نهی از منكر هستيم.

دراين همايش از اساتيد ، دانشجويان و كاركنان منتخب امر به معروف و نهي از منكر دانشگاه تقدير شد.