• image
  • image
  • image
  • image

بخش اربعین در سامانه ساجد دانشگاه آزاد فعال است

چاپ ایمیل

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با آنا:

بخش اربعین در سامانه ساجد دانشگاه آزاد فعال است

 رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لینک اربعین از اول مهر ماه در سامانه ساجد فعال شده و ضروری است مشتاقان زیارت کربلای معلی پس از ثبت‌نام در سامانه «سماح» برای بهره‌مندی از تسهیلات و خدمات ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی در این لینک ثبت نام خود را کامل کنند.

احمد صالحی‌آرا در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنري آنا ، درخصوص وظایف و اهداف ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هم‌افزایی و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در زمینه پیاده‌روی اربعین از رئوس وظایف این ستاد تلقی می‌شود.

صالحی‌آرا بیان کرد: کمیته درمان ستاد اربعین درخصوص هماهنگی‌ها و تأمین نیازهای موکب‌ها و ایستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تشکیل شده است. کمیته اعزام هم با همکاری بسیج دانشجویی، اساتید و کارمندان موضوعات و امور مربوط به تشرف زائرین به کربلای معلی را پیگیری می‌کنند.

وی خبر داد: لینک اربعین از اول مهرماه در سامانه ساجد فعال شده و ضروری است مشتاقان(دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی) زیارت کربلای معلی پس از ثبت‌نام در سامانه «سماح» برای بهره‌مندی از تسهیلات و خدمات ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی در این لینک ثبت نام خود را کامل کنند.

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: کمیته رسانه ستاد اربعین مسئولیت اطلاع رسانی را برعهده دارد و کمیته فرهنگی در راستای تهیه برشورها و بسته‌های فرهنگی زائران حسینی برای تبیین نکات مورد نیاز زائران فعال خواهد شد. اقلام فرهنگی مواکب نیز با محوریت این کمیته تهیه و توزیع خواهد شد.

معرفى اجمالى دانشگاه

امكانات خدماتى، رفاهى

ويژگى هاى آموزشى، پژوهشى

تسهيلات مالى، اعتبارى

پرديس بين الملل خراسان