• image
  • image
  • image
  • image

رونمایی از محصول دانش بنیان خودروی برقی بیماربر در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

چاپ ایمیل

خودروی برقی بیماربر توسط معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد،دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز از محصول دانش بنیان خودروی برقی بیماربر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد رونمایی کرد.

قابلیت اصلی این خودرو (دایان) جا به جایی بیمار در بخش های بیمارستان است و ابعاد آن طوری طراحی شده تا بتواند در میان طبقات بیمارستان از طریق آسانسور حرکت داشته باشد.

پیشرانه این خودرو الکتریکی است که از کاربرد های دیگر ادیان می توان به استفاده در تمامی بیمارستان های کشور برای حرکت در بخش ها و یا محیط خارجی بیمارستان استفاده در باشگاه ها و زمین های ورزشی، استفاده در اماکن عمومی و اماکن مذهبی اشاره کرد.

این خورو توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد متشکل از دکتر بهروز لطفی دکتری تخصصی ساخت و تولید وعضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دانشجویان؛ محسن گلشاهی کارشد ارشد خودرو، ملیحه ایزد پناه کارشناس مکانیک ، نیما میر بلوکی کارشناس ارشد ساخت و تولید و محمد علیزاده کارشناس ارشد مدیریت طراحی و ساخته شده است.
در این مراسم دکتر اسماعیل خیر خواه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد حضور داشتند.

معرفى اجمالى دانشگاه

امكانات خدماتى، رفاهى

ويژگى هاى آموزشى، پژوهشى

تسهيلات مالى، اعتبارى

پرديس بين الملل خراسان